Monday , June 18 2018

मामूली बात पर एक ही नाम के दो अफ़राद के दरमयान झगड़ा

बंजाराहिलस् के इलाके भोलानगर में एक ही नाम के दो अफ़राद के दरमयान झगड़े से इलाके में कशीदगी फैल गई। बताया जाता हैके इस झगड़े के बाद पुलिस फ़ौरी हरकत में आ गई चूँकि जिस पर हमला किया गया वो एक सरग़ना गिरोह से ताल्लुक़ रखता है और दूसरा क़त्

बंजाराहिलस् के इलाके भोलानगर में एक ही नाम के दो अफ़राद के दरमयान झगड़े से इलाके में कशीदगी फैल गई। बताया जाता हैके इस झगड़े के बाद पुलिस फ़ौरी हरकत में आ गई चूँकि जिस पर हमला किया गया वो एक सरग़ना गिरोह से ताल्लुक़ रखता है और दूसरा क़त्ल केस का मुल्ज़िम भी है।

ताहम इन्सपेक्टर बंजाराहिलस ने बताया कि मामूली बात पर एजाज़ ने एजाज़ पर हमला कर दिया। बच्चों की लड़ाई बड़ों तक पहुंच गई थी। इन्सपेक्टर बंजाराहिलस मुरली कृष्णा ने बताया कि इस वाक़िये के ख़िलाफ़ पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और तहक़ीक़ात जारी है जिस पर हमला किया गया और जो ज़ख़मी होगया इस का नाम भी एजाज़ बताया गया है और जिस ने हमला क्या इस का नाम भी एजाज़ है। हमला आवर एक सियासी जमात के मुक़ामी लीडर का भाई है जबकि ज़ख़मी एक सरग़ना गिरह का रुकन है जो वैस्ट ज़ोन में अपनी सरगर्मीयां जारी रखे हुए है। पुलिस ने एहतियाती तौर पर चौकसी इख़तियार करली है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT