Thursday , December 14 2017

मायावती को एस पी जी सिक्योरिटी की फ़राहमी का मुतालिबा

बी एस पी सरबराह मायावती को एस पी जी सिक्योरीटी फ़राहम करने का मुतालिबा करते हुए यू पी असेंबली में क़ाइद अपोज़ीशन-ओ-बी एस पी लीडर मिस्टर स्वामी प्रसाद मोर्य ने कहा कि समाजवादी पार्टी के गुंडा राज की वजह से ये सिक्योरिटी ज़रूरी है। मिस

बी एस पी सरबराह मायावती को एस पी जी सिक्योरीटी फ़राहम करने का मुतालिबा करते हुए यू पी असेंबली में क़ाइद अपोज़ीशन-ओ-बी एस पी लीडर मिस्टर स्वामी प्रसाद मोर्य ने कहा कि समाजवादी पार्टी के गुंडा राज की वजह से ये सिक्योरिटी ज़रूरी है। मिस्टर मोर्य ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि समाजवादी पार्टी के गुंडा राज की वजह से बी एस पी सरबराह को इस पी जी सीक़्योरीटी फ़राहम की जानी चाहीए।

उन्होंने कहा कि ये बात फ़रामोश नहीं की जानी चाहीए कि 1995 में समाजवादी पार्टी की हुकूमत के दौरान भी मायावती पर क़ातिलाना हमला हो चुका है। इस सवाल पर कि आया मायावती को दहश्तगर्दों से कोई ख़तरा है, उन्होंने कहा कि समाजवादी पार्टी दहश्तगर्दों से कम नहीं है।

बी एस पी रुकन असेंबली राजेश त्रिपाठी की जानिब से पार्टी रुकन पार्लीमेंट से ख़तरा की शिकायत से मुताल्लिक़ सवाल पर उन्होंने कहा कि रुकन असेंबली ने सिर्फ ग़ाज़ीपुर के चंद गुंडा अनासिर से ख़तरा की बात कही है और पार्टी के किसी रुकन या क़ाइद का नाम नहीं लिया है।

TOPPOPULARRECENT