Saturday , December 16 2017

मायावती ने बुंदेलखंड के नजर अंदाज़ देहातों का कभी दौरा नहीं किया: राहुल

शाहजहांपुर,१६ दिसम्बर: (पी टी आई) मायावती हुकूमत पर बुंदेलखंड के नजरअंदाज़ देहातों की पसमांदगी का इल्ज़ाम आइद करते हुए कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी राहुल गांधी ने आज दावा किया कि चीफ़ मिनिस्टर यू पी मायावती ने कभी भी इन देहातों का दौ

शाहजहांपुर,१६ दिसम्बर: (पी टी आई) मायावती हुकूमत पर बुंदेलखंड के नजरअंदाज़ देहातों की पसमांदगी का इल्ज़ाम आइद करते हुए कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी राहुल गांधी ने आज दावा किया कि चीफ़ मिनिस्टर यू पी मायावती ने कभी भी इन देहातों का दौरा नहीं किया और यहां की ख़ुशकसाली और ग़ुर्बत का मुशाहिदा नहीं किया।

राहुल गांधी तिलहर के इलाक़ा में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कर रहे थे। उन्हों ने कहा कि वो इन पसमांदा और ग़ुर्बत ज़दा देहातों का दौरा करके वहां के अवाम की हालत देख चुके हैं। उन्हों ने दावा किया कि मर्कज़ी हुकूमत ने बुंदेलखंड पैकेज मंज़ूर किया था ताकि 3 हज़ार करोड़ रुपय से इस इलाक़ा को तरक़्क़ी दी जा सकी, लेकिन इस बात का इलम किसी को भी नहीं हो सका।

मोनटक सिंह अहलुवालिया नायब सदर नशीन मंसूबा बंदी कमीशन के हालिया दौरा का तज़किरा करते हुए जिन्हों ने इस इलाक़ा के लिए मर्कज़ के ख़ुसूसी पैकेज पर अमल आवरी का जायज़ा लेने केलिए दौरा किया था। राहुल गांधी ने कहा कि अहलु वालिया ने इस इलाक़ा की तरक़्क़ी के लिए मुख़तस रक़म से इस्तिफ़ादा ना करने पर बे इतमीनानी ज़ाहिर की है।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर माहौलियात जुए राम रमेश ने हाल ही में कहा कि यू पी में देही रोज़गार तमानीयत स्कीम में ज़बरदस्त करप्शन जारी है और वज़ीर-ए-सेहत ने भी कहा है कि 3 हज़ार करोड़ रुपय लूट लिए गये। उन्हों ने कहा कि बी एस पी और समाजवादी पार्टी ज़ात पात की सियासत में मुलव्वस हैं और ज़रूरी है कि रियास्ती अवाम इन दोनों पार्टीयों से नजात हासिल कर ले।

उन्हों ने कहा कि आप ने बी एस पी पर मुकम्मल भरोसा करते हुए गुज़शता इंतिख़ाबात में उसे 208 नशिस्तें फ़राहम की थीं, लेकिन क्या मायावती आप के मसाइल की समाअत के लिए कभी आप के पास आएं। इस के बरअक्स मुजरिमों को पुलिस स्टेशनों पर ताय्युनात किया गया। मुतास्सिरीन को इंसाफ़ नहीं मिला। उन्हों ने कहा कि दोनों पार्टीयां अवाम को धोका दे रही हैं।

वो मुलायम सिंह और मायावती दोनों से कह देना चाहते हैं कि रियास्ती अवाम तरक़्क़ी, रोज़गार, सड़कें, बिजली और पानी चाहते हैं। उन्हों ने बी एस पी हुकूमत को इंतिहाई बद उनवान हुकूमत क़रार दिया और इल्ज़ाम आइद किया कि यू पी में जो लोग मर्कज़ी हुकूमत की स्कीमों से इस्तिफ़ादा करना चाहते हैं, इन से रिश्वत तलब की जाती ही। लखनऊ से मौसूला इत्तिला के बमूजब बी जे पी ने कांग्रेस क़ाइद राहुल गांधी की बी एस पी और समाजवादी पार्टी पर तन्क़ीद को एक ड्रामा क़रार देते हुए कहा कि इन तमाम के मुफ़ादात मुश्तर्क हैं।

दिल्ली में समाजवादी पार्टी, कांग्रेस और बी एस पी यू पी ए के हलीफ़ हैं जबकि उत्तरप्रदेश में बाहमी जंग करते हैं। ये एक सयासी ड्रामा नहीं तो और क्या है। रियास्ती बी जे पी के तर्जुमान विजय बहादुर पाठक ने कहा कि तीनों सयासी पार्टीयां मुफ़ादात हासिल करने केलिए एक दूसरे की मुख़ालिफ़त कर रही है।

TOPPOPULARRECENT