Tuesday , December 12 2017

मायूस ना हो, बी जे पी कारकुनों को अमित‌ शाह का मश्वरा

ज़िमनी इंतेख़ाबात में हज़ीमत के बावजूद सदर बी जे पी अमित‌ शाह ने पार्टी कारकुनों से कहा कि वो मायूस और एहसास कमतरी का शिकार ना हो। उन्होंने कहा कि चार रियासतों में मुजव्वज़ा असेम्बली इंतेख़ाबात में पार्टी शानदार कामयाबी हासिल करेग

ज़िमनी इंतेख़ाबात में हज़ीमत के बावजूद सदर बी जे पी अमित‌ शाह ने पार्टी कारकुनों से कहा कि वो मायूस और एहसास कमतरी का शिकार ना हो। उन्होंने कहा कि चार रियासतों में मुजव्वज़ा असेम्बली इंतेख़ाबात में पार्टी शानदार कामयाबी हासिल करेगी और हिन्दुस्तान को कांग्रेस से आज़ाद करने के एजंडे पर अमल यक़ीनी होगा।

ज़िमनी इंतेख़ाबात में बी जे पी को 23 के मिनजुमला 13 नशिस्तों पर नाकामी का सामना करना पड़ा जबकि पहले इन नशिस्तों पर उसी का क़बज़ा था। अमित‌ शाह ने कहा कि इंतेख़ाबी नताइज सामने आने के बाद अपोज़ीशन ख़ुशी से बेक़ाबू होगई है।

अपोज़ीशन का ये ख़्याल है कि उन्होंने बहुत बड़ी कामयाबी हासिल करली , हालाँकि बी जे पी के लिए एक अच्छा पहलू ये रहा कि इस ने आसाम में अपना खाता खोला। यही नहीं बल्कि बंगाल में हम ने जो कामयाबी हासिल की है वो अपोज़ीशन को दिखाई नहीं दे रही है। उन्हों ने कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात के नताइज की परवाह किए बगैर हमें चार रियासतों के इंतेख़ाबात पर तवज्जे देनी होगी।

TOPPOPULARRECENT