Sunday , September 23 2018

मालदीप हुकूमत माले एयरपोर्ट पर कंट्रोल के लिए अटल

नई दिल्ली, 05 दिसंबर:(पीटीआई) हुकूमत मालदीप माले एयरपोर्ट का मुकम्मल कंट्रोल हासिल करने के अपने मंसूबा पर आगे बढ़ रही है जबकि हिंदूस्तान की जी एम आर कंपनी को इस प्रोजेक्ट से बेदख़ल कर दिया गया । हुकूमत मालदीप ने साथ ही हिंदूस्तानी हु

नई दिल्ली, 05 दिसंबर:(पीटीआई) हुकूमत मालदीप माले एयरपोर्ट का मुकम्मल कंट्रोल हासिल करने के अपने मंसूबा पर आगे बढ़ रही है जबकि हिंदूस्तान की जी एम आर कंपनी को इस प्रोजेक्ट से बेदख़ल कर दिया गया । हुकूमत मालदीप ने साथ ही हिंदूस्तानी हुकूमत तक इस पयाम के साथ रसाई भी हासिल की है कि वो अपने मुतनाज़ा इक़दाम की आला तरीन सतह पर वज़ाहत करेगी।

चूँकि हिंदूस्तान ने 500 मिलियन अमेरीकी डालर वाले जी एम आर प्रोजेक्ट को मंसूख़ कर देने के यकतरफ़ा फैसला पर अपनी नाराज़गी को हरगिज़ नहीं छिपाया, इसलिए मालदीप के वज़ीर ए ख़ारेजा अबदुस्समद अबदुल्लाह ने आज अपने हिंदूस्तानी हम मंसब सलमान ख़ूर्शीद को टेलीफोन किया और उनको बताया कि इस बारे में तफ़सीली पयाम उनके सदर मुहम्मद वहीद की जानिब से वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को भेजा जाएगा ।

ताहम हुकूमत मालदीप ने आज रात वाज़िह कर दिया कि माले एयरपोर्ट को हफ़्ता तक कोई सरकारी कंपनी अपने कंट्रोल में ले लेगी हालाँकि सिंगापुर हाइकोर्ट ने हिंदूस्तानी इंफ़रास्ट्रक्चर कंपनी जी एम आर के हक़ में रोलिंग दी है। सदर वहीद के प्रेस सेक्रेटरी मसऊद ने पी टी आई को बताया , हाँ, हम मंसूबा के मुताबिक़ एयरपोर्ट का कंट्रोल हासिल कर लेंगे।

किसी परेशानी या रुकावट के बगैर एयरपोर्ट को चलाने की ज़िम्मेदारी तए करने का मंसूबा हुकूमत मालदीप , उसकी कंपनी और जी एम आर के दरमियान तरतीब भी दिया जा रहा है। ताहम हिंदूस्तानी कंपनी ने तरदीद की कि एयरपोर्ट प्रोजेक्ट की हवालगी के लिए मालदीप के साथ कोई भी मुआमलत तरतीब दी गई है।

TOPPOPULARRECENT