Wednesday , December 13 2017

मालॆ गाव् धमाका : एन आई ए जुमा को चार्ज शीट पेश करेगी

मुंबई ०१ नवम्बर (पी टी आई) क़ौमी तहक़ीक़ाती एजैंसी (एन आई ई) ने अदालत को मतला किया है कि 2006-ए-मालॆ गाव् बम धमाका मुक़द्दमा में वो 9 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ 4 नवंबर को इज़ाफ़ी चार्ज शीट पेश करेगी। इन आई ए ने महाराष्ट्रा कंट्रोल आफ़ आरगनाइज़ड क्राई

मुंबई ०१ नवम्बर (पी टी आई) क़ौमी तहक़ीक़ाती एजैंसी (एन आई ई) ने अदालत को मतला किया है कि 2006-ए-मालॆ गाव् बम धमाका मुक़द्दमा में वो 9 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ 4 नवंबर को इज़ाफ़ी चार्ज शीट पेश करेगी। इन आई ए ने महाराष्ट्रा कंट्रोल आफ़ आरगनाइज़ड क्राईम ऐक्ट (मकोका) अदालत को बताया कि 9 मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत के ताल्लुक़ से भी इसी दिन तहक़ीक़ाती एजैंसी अपना मौक़िफ़ पेश करेगी।

आज तमाम मुल्ज़िमीन को जज वाई डी शनडे के रूबरू पेश किया गया जिन्हों ने मुक़द्दमा की समाअत 19 नवंबर तक मुल्तवी कर दी।

स्वामी असीमानंद के इक़बाली ब्यान के बाद इस मुक़द्दमा में दाएं बाज़ू ग्रुप मुलव्वस होने का इन्किशाफ़ हुआ है चुनांचे तमाम मुल्ज़िमीन ने इसी बुनियाद पर ज़मानत की ख़ाहिश की थी। असीमानंद को 2007-ए-को मक्का मस्जिद धमाकों के सिलसिले में मुबय्यना रोल पर गिरफ़्तार किया गया था।

इस के इक़बाली ब्यान से ये साफ़ ज़ाहिर हो चुका है कि 2006‍ए धमाकों के लिए जो अफ़राद ज़िम्मेदार हैं, वो मौजूदा मुल्ज़िमीन नहीं हैं। दरख़ास्त गुज़ारों ने इसी बुनियाद पर उन्हें ज़मानत मंज़ूर करने की ख़ाहिश की है।

मुल्ज़िमीन ने मज़ीद कहा कि वो गुज़श्ता चार साल से जेल में क़ैद की ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं और उन के ख़िलाफ़ धमाकों में मुलव्वस होने का कोई सबूत नहीं पाया जाता। इस के बरअक्स जबरी तौर पर इन से इक़बाली ब्यान लिया गया। असीमानंद ने चंद माह क़बल मजिस्ट्रेट के रूबरू इक़बाली ब्यान में कहा था कि दाएं बाज़ू का ग्रुप मालॆ गाव् बम धमाकों केलिए ज़िम्मेदार है जिस में 37 अफ़राद हलाक और 100 से ज़ाइद ज़ख़मी हो गए थॆ।

ये धमाके 8 सितंबर 2006-ए-को शब बरा॔त के मौक़ा पर हमीदिया मस्जिद के बड़े क़ब्रिस्तान में किए गए थॆ। पुलिस ने इन धमाकों के सिलसिले में 9 अफ़राद सलमान फ़ारसी, शब्बीर अहमद , नोरालहदी दोहा, रईस अहमद, मुहम्मद अली, आसिफ़ ख़ान, जावेद शेख़ , फ़ारूक़ अंसारी और इबरार अहमद को गिरफ़्तार किया था।

TOPPOPULARRECENT