Thursday , December 14 2017

मालेगांव् धमाके मुक़द्दमा, पुरोहित से तफ़तीश पर हुक्म अलतवा

नई दिल्ली, १७ दिसम्बर (पी टी आई) सुप्रीम कोर्ट ने आज बंबई हाईकोर्ट की जानिब से क़ौमी महिकमा सुराग़ रसानी एन आई ए को मुल्ज़िम लैफ़्टीनेंट कर्नल प्रसाद सुर्यकांत पुरोहित और सुधाकर धर द्विवेदी से जो एन आई ए की तहवील में हैं, तफ़तीश की दी हु

नई दिल्ली, १७ दिसम्बर (पी टी आई) सुप्रीम कोर्ट ने आज बंबई हाईकोर्ट की जानिब से क़ौमी महिकमा सुराग़ रसानी एन आई ए को मुल्ज़िम लैफ़्टीनेंट कर्नल प्रसाद सुर्यकांत पुरोहित और सुधाकर धर द्विवेदी से जो एन आई ए की तहवील में हैं, तफ़तीश की दी हुई इजाज़त पर मज़ीद तीन हफ़्तों के लिए अलतवा का हुक्म जारी कर दिया।

कर्नल पुरोहित ने सुप्रीम कोर्ट में हाईकोर्ट के 20 अक्तूबर के हुक्म को चैलेंज करते हुए दरख़ास्त पेश की थी, जिस पर हाईकोर्ट के हुक्म को मुस्तर्द करते हुए सुप्रीम कोर्ट ने इन आई ए की तहवील में मौजूद मुल्ज़िमों से मज़ीद तीन हफ़्तों तक तफ़तीश पर हुक्म अलतवा जारी किया। जस्टिस ऐच ईल दत्तू और जस्टिस सी के प्रसाद पर मुश्तमिल बंच ने एन आई ए, मर्कज़ी हुकूमत और महाराष्ट्रा की हुकूमत से पुरोहित की जानिब से हाईकोर्ट के अहकाम को चैलेंज करते हुए पेश करदा दरख़ास्त पर जवाबतलब किया है।

हाईकोर्ट ने मकोका अदालत के फ़ैसला की तौसीक़ करते हुए पुरोहित और दीवीदी से तफ़तीश की इन आई ए को इजाज़त दी थी। अदालत ने मुक़द्दमा की आइन्दा समाअत 4 जनवरी को मुक़र्रर की है। पुरोहित के वुकला ने तहवील में तफ़तीश को ग़लत क़रार देते हुए कहा था कि ये दोनों मुक़द्दमा की तकमील तक अदालती तहवील में दिए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT