Saturday , November 18 2017
Home / Crime / माविस्टों ने इटली के दो सय्याहों का अग़वा कर लिया , रिहाई के लिए नवीन पटनायक की अपील

माविस्टों ने इटली के दो सय्याहों का अग़वा कर लिया , रिहाई के लिए नवीन पटनायक की अपील

सी पी आई (माओनवाज़) ने उड़ीसा के गंजम।गनधमाल सरहदी इलाक़े से मुबय्यना तौर पर इटली के दो सय्याहों का अग़वा कर लिया।इंतेहापसंदों ने इलेक्ट्रॉनिक मीडीया के एक दफ़्तर को आडीवसी डी जारी करते हुए कहा कि ये सय्याह कल क़बाइलीयों की काबुल एतर

सी पी आई (माओनवाज़) ने उड़ीसा के गंजम।गनधमाल सरहदी इलाक़े से मुबय्यना तौर पर इटली के दो सय्याहों का अग़वा कर लिया।इंतेहापसंदों ने इलेक्ट्रॉनिक मीडीया के एक दफ़्तर को आडीवसी डी जारी करते हुए कहा कि ये सय्याह कल क़बाइलीयों की काबुल एतराज़ तस्वीरें खीच रहे थे जिस के बाद माओनवाज़ों ने उन्हें अग़वा कर लिया।

माओनवाज़ों ने सय्याहों की शनाख़्त बोसोसको पाओ लोलो और कल्ला डेव कोलानजीलो के तौर पर की है।आडीयो टेप में कहा गया है कि अगर हुकूमत उन के 13 नकाती मुतालिबात तस्लीम कर लेती है तो उन सय्याहों को रिहा कर दिया जाएगा।चीफ़ मिनिस्टर उड़ीसा नवीन पटनायक ने इटली के दो सय्याहों को रिहा करने की माविस्टों से अपील की और कहा कि हुकूमत क़ानून के तहत उन से किसी भी तरह के मुज़ाकरात के लिए तैयार है।

उन्होंने कहा कि बाएं बाज़ू के इंतेहापसंदों को इंसानी बुनियादों पर ग़ैरमुल्की सय्याहों को फ़ौरी रिहा करना चाहीए। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ने वज़ारत उमूर ख़ारिजा और वज़ारत दाख़िली उमूर को इस वाक़िया के बारे में मतला कर दिया है।

इटली के कौंसिल जनरल इम्कान है कि भूवनेश्वर पहुंच कर रियास्ती हुकूमत के साथ सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेंगे। चीफ़ सेक्रेटरी बी के पटनायक ने बताया कि ये दोनों सय्याह गंजम । गनधमाल सरहद पर पहाड़ों पर चढ़ाई के मक़सद से गए हुए थे जिनको कल माविस्टों ने कल अग़वा कर लिया।

TOPPOPULARRECENT