Monday , December 18 2017

माज़ूरों को व्हील चेयर पर तवाफ़ के लिए अलैहदा राहदारी

मक्का मुअज़्ज़मा, 27 अप्रैल: ( एजेंसी ) व्हील चेयर पर ख़ाना काअबा का तवाफ़ करने वालों को सहूलतें फ़राहम करने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं। ऐसी ही एक कोशिश में मस्जिद ए हरम में एक 12 मीटर का हिस्सा खासतौर पर उन अफ़राद के लिए मुख़तस किया जा रहा

मक्का मुअज़्ज़मा, 27 अप्रैल: ( एजेंसी ) व्हील चेयर पर ख़ाना काअबा का तवाफ़ करने वालों को सहूलतें फ़राहम करने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं। ऐसी ही एक कोशिश में मस्जिद ए हरम में एक 12 मीटर का हिस्सा खासतौर पर उन अफ़राद के लिए मुख़तस किया जा रहा है जो व्हील चेयर पर तवाफ़ काअबा करना चाहते हैं।

हरमैन शरीफ़ैन के उमूर से मुताल्लिक़ जनरल प्रेसिडेंसी ने बताया कि उस हिस्से को खासतौर पर ज़ईफ़ और माज़ूर अफ़राद के लिए मुख़तस किया जा रहा है जो व्हील चेयर पर बैठ कर तवाफ़ काअबा कर सकते हैं। ऐसा करने से उन्हें दूसरे ज़ाइरीन से रुकावटों का सामना करना नहीं पड़ेगा जो तवाफ़ काअबा में मसरूफ़ होते हैं।

कहा गया है कि व्हील चेयर वालों के लिए ख़ुसूसी इलाक़ा तवाफ़ की निशानदेही कर दी जाएगी और इस में दीगर अफ़राद को दाख़िला की इजाज़त नहीं रहेगी । जनरल प्रेसिडेंसी के तर्जुमान अहमद अलमनसोरी ने कहा कि चूँकि माह रमज़ानुल मुबारक करीब आता जा रहा है इसलिए कौंट्रैक्टर की मताफ़ में जारी कामों को जल्द मुकम्मल करने की कोशिशें तेज़ हो गई हैं और अमला की तादाद में भी इज़ाफ़ा कर दिया गया है ।

उन्होंने बताया कि इस प्रोजेक्ट का पहला मरहला तक़रीबन मुकम्मल हो चुका है और तमाम अहम और बड़े काम बेसमेंट में मुकम्मल हो चुके हैं। मंसूरी ने बताया कि कौन्ट्रैक्टर की जानिब से मताफ़ के फ़र्स्ट फ़्लोर को माह रमज़ान की आमद से क़ब्ल मुकम्मल करने के इक़दामात में इज़ाफ़ा कर दिया गया है । ऐसा करने के नतीजा में कसीर तादाद में फ़र्ज़ंद इन तौहीद को तवाफ़ काअबा की सहूलत हासिल होगी ।

उन्होंने बताया कि मताफ़ का शुमाली इलाक़ा पेचीदा है जहां गुंजाइश बहुत ही कम है । उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि जारीया साल हज से क़ब्ल छत से करीब फ़्लोर मुकम्मल हो जाएगा । उन्होंने कहा कि बुनियादों में एक आरिज़ी तवाफ़ की जगह है दूसरा फ़र्स्ट फ़्लोर पर है । अब हुक्काम की जानिब से माज़ूर अफ़राद के लिए व्हील चेयर पर तवाफ़ की सहूलत फ़राहम की जा रही है ।

TOPPOPULARRECENT