Tuesday , December 19 2017

मिथुन चक्रवर्ती ने 1.2 करोड़ रुपये वापिस कर दिया

कोलकता: तृणमूल कांग्रेस एम पी और अदाकार मिथुन चक्रवर्ती ने एनफोर्समेंट डायरेक्टरेट को 1.2 करोड़ रुपये वापिस करदिए जोकि उन्होंने बहैसीयत ब्रांड एंबेसिडर धांदलियों में मुलव्विस श्रद्धा ग्रुप आफ़ कंपनीज़ से हासिल किए थे। ज़राए ने बता

कोलकता: तृणमूल कांग्रेस एम पी और अदाकार मिथुन चक्रवर्ती ने एनफोर्समेंट डायरेक्टरेट को 1.2 करोड़ रुपये वापिस करदिए जोकि उन्होंने बहैसीयत ब्रांड एंबेसिडर धांदलियों में मुलव्विस श्रद्धा ग्रुप आफ़ कंपनीज़ से हासिल किए थे। ज़राए ने बताया कि इद्दिकार के वुकला और दीगर नुमाइंदों की एक टीम सालेट लीक में वाक़्य तहक़ीक़ाती इदारा के दफ़्तर पहूंचे और एक डीमांड ड्राफ़्ट इस केस की तहक़ीक़ात करनेवाली ओहदेदार के हवाले किया।

ज़राए ने बताया कि मिथुन चक्रवर्ती ने क़ब्लअज़ीं सरधा ग्रुप से हासिल करदा फ़ंड वापिस करदेने का तैक़ून दिया जिस की पाबंदी करते हुए उन्होंने एक डीमांड ड्राफ़्ट आज सरधा अस्क़ाम की तहक़ीक़ात करने वाले ओहदेदार को पेश करदी। उन्होंने मज़ीद बताया कि सरधा ग्रुप की सरगर्मीयों में रोल से मुताल्लिक़ रुकन पार्लियामेंट के बयान और इक़दाम पर तहक़ीक़ाती इदारा मुतमइन है जबकि मग़रिबी बंगाल और दीगर रियासतों में बड़े पैमाने पर चिट फ़ंड अस्क़ाम में इल्ज़ामात के बाद वो तनाज़े में घर गए थे।

माह मई में एनफोर्समेंट डायरेक्टरेट की पूछताछ के दौरान मिथुन चक्रवर्ती सरधा ग्रुप के एंबेसिडर की हैसियत दी वी डीज़ और सी डीज़ की कापीयां पेश की थीं। उन्होंने ये दावा किया था कि सरधा ग्रुप के साथ उनकी वाबस्तगी ख़ालिस पेशा वाराना नौईयत की थी और किसी को धोका या फ़रेब की नीयत नहीं थी। उन्होंने अपने वादे के मुताबिक़ आज 1.2 करोड़ रुपये की रक़म वापिस लौटा दी। ये रक़म चिट फ़ंड कंपनी की तशहीर के लिए वीडीयो फ़िल्म में अदाकारी के लिए बतौर मुआवज़ा हासिल की थी।

TOPPOPULARRECENT