Tuesday , December 12 2017

मिनरल वोटर की फ़राहमी का तयक्कून

सीयासी मैदान में काम्याबी-ओ-नाकामी सीयासी ज़िंदगी का एक अहम हिस्सा तसव्वुर किया जाता है। नाकामी का सामना करने के बाद दिलबर्दाशता होकर समाजी ख़िदमात को तर्क करना सही क़ौम की ख़िदमत करने वालों के लिए मौज़ूं नहीं है। इन ख़्यालात का इज़हा

सीयासी मैदान में काम्याबी-ओ-नाकामी सीयासी ज़िंदगी का एक अहम हिस्सा तसव्वुर किया जाता है। नाकामी का सामना करने के बाद दिलबर्दाशता होकर समाजी ख़िदमात को तर्क करना सही क़ौम की ख़िदमत करने वालों के लिए मौज़ूं नहीं है। इन ख़्यालात का इज़हार मिस्टर पाय‌ल शंकर ने नुमाइंदा सियासत महबूब ख़ां से मुलाक़ात के दौरान किया और कहा कि वो अपनी ख़िदमात को साबिक़ की तरह हसब-ए-मामूल बरक़रार रखे हुए हैं, जिस के पेशे नज़र उन्हों ने मुस्तक़र आदिलाबाद के मुहल्ला ख़ान पुर मैं पीने का पानी फ़राहम करने का रस्म अंजाम दिया।

वाज़िह रहे कि आदिलाबाद के ज़िमनी इंतेख़ाब में तेल्गुदेशम उम्मीदवार की हैसियत से मिस्टर पाय‌ल शंकर ने हिस्सा लिया था, जिस में उन्हें मायूसी का सामना करना पड़ा। मिस्टर पाय‌ल शंकर ने कहा कि वो आदिलाबाद बलदी हलक़ा के बेशतर मुहल्ला जात, जहां पीने का पानी हासिल करने में अवाम को दुश्वारियां पेश आरही हैं, इन मुक़ामात पर पीने का पानी टैंकरों के ज़रीया अपने ज़ाती ख़र्च पर फ़राहम कर रहे हैं। इलावा अज़ीं बैला, जयंत मंडलों के मुवाज़आत में भी अवाम को पीने का पानी टैंकरस के ज़रीया फ़राहम करने का अमल जारी रखे हुए हैं।

मिस्टर पाय‌ल शंकर ने 2014 के इंतेख़ाबात में तेल्गू देशम पार्टी को रियासत में भारती अक्सरीयत हासिल होने का दावा करते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत से रियास्ती अवाम काफ़ी परेशान हैं, जिस के पेशे नज़र आइन्दा इंतेख़ाबात में अवाम तेल्गुदेशम पार्टी को भारी अक्सरीयत से कामयाब बनाते हुए रियास्ती हुकूमत की बागडोर तेल्गुदेशम सरबराह मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के सपुर्द करेंगे।

बेलौस अवामी ख़िदमात का जज़बा रखने वाले मिस्टर पाय‌ल शंकर की जानिब से आदिलाबाद के मुस्लिम इलाक़ों में अवाम की सहूलत की ख़ातिर टैंकरस के ज़रीया पीने का पानी फ़राहम किया जा रहा है।

उन्हों ने अपनी ख़िदमात को जारी रखते हुए कहा कि वो अनक़रीब मुस्तक़र आदिलाबाद के बेशतर महल्लों में अवाम को साफ़ पीने का पानी फ़राहम करने की ग़रज़ से मिनरल वोटर प्लान्ट का क़याम अमल में लाएंगे, जहां सिर्फ एक रुपया में 20 लीटर साफ़ पानी फ़राहम किया जाएगा।

मिस्टर शंकर ने कहा कि वो ज़िंदगी और मौत की कश्मकश में मुबतला अफ़राद को इमरजंसी ख़िदमात फ़राहम करने की ग़रज़ से दो अदद अम्बूलंस, जो गैस कनेक्शन पर चलने की सलाहीयत रखते हैं, जिस की ख़रीदारी करते हुए मुस्तक़र आदिलाबाद से नागपुर, एवत महल और हैदराबाद मरीज़ों को मुफ़्त मुंतक़िल करने की सहूलत फ़राहम करेंगे।

मिस्टर शंकर ने कहा कि बैला और जयंत मंडलों के बेशतर मुवाज़आत में जहां एक तरफ़ पीने के पानी की सहूलत फ़राहम की जा रही है, वहीं दूसरी तरफ़ अवाम को चलने के लिए सड़कों की तामीर भी की जा रही है। उन्हों ने हालिया ज़िमनी इंतेख़ाब के तमाम राय दहिंदों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT