Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / मिना सानिहा में तेलंगाना की मज़ीद एक हाजी जांबाहक़

मिना सानिहा में तेलंगाना की मज़ीद एक हाजी जांबाहक़

हज के मौक़ा पर मिना में पेश आए भगदड़ के सानिहा में तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाली एक और ख़ातून हाजी के जांबाहक़ होने की इत्तिला मिली है। कौंसुलेट जेनरल जद्दा की जानिब से जांबाहक़ होने वाले हिन्दुस्तानी हुज्जाज किराम की जो ताज़ा तरीन फ़ेहरिस्त जारी की गई, इस में तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाली मुहतरमा हिना फ़ातिमा का नाम शामिल है जो रियाज़ में मुक़ीम थीं और अपने शौहर के साथ हज की अदाएगी के लिए पहुंची थीं।

मुक़ामी इकामा होल्डर इस ख़ातून आज़िम के रिश्तेदार ने मैयत की शनाख़्त की है। इस सानिहा में जांबाहक़ होने वाले हिन्दुस्तानी हुज्जाज किराम की तादाद 81 तक पहुंच चुकी है। इन में तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले की तादाद 4 है।

स्पेशल ऑफीसर तेलंगाना हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया कि मिना सानिहा में तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले 4 हुज्जाज किराम में एक का ताल्लुक़ हज कमेटी से है जबकि एक ख़ानगी टूर ऑपरेटर के ज़रीए रवाना होने वाले हाजी हैं।

ख़ादिमुल हुज्जाज ने तेलंगाना हज कमेटी को हुज्जाज किराम की ख़ैरियत के बारे में इत्तिला दी। ख़ादिमुल हुज्जाज को पाबंद किया गया है कि वो अपनी ज़िम्मादारीयों की पूरी दियानतदारी के साथ तकमील करें।

TOPPOPULARRECENT