Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / मिल्लत फ़ंड की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

मिल्लत फ़ंड की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

हैदराबाद 21सितम्बर: आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडिटर सियासत को अलवाल चर्च होम का मुरासला वसूल हुआ जिस में ज़ेर पर वर्ष मुहम्मद अहमद के इंतेक़ाल होजाने के बाद तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई।

चंद्रायंगुट्टा पुलिस स्टेशन से मुस्लिम ख़ातून की लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त के अलावा मज़ीद 9 दरख़्वास्तें हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद और आर आर डिस्ट्रिक्ट पुलिस स्टेशनों से वसूल हुए।

ज़ाहिद अली ख़ान की हिदायत पर इन मुस्लिम लाशों को दवाख़ाना उस्मानिया गांधी हॉस्पिटल , अलवाल चर्च होम से हासिल करके क़ब्रिस्तान कोकटपल्ली में ज़ेरे निगरानी शेख अबदुलअज़ीज़ सदर ईदगाह कोकटपल्ली में IV की निगरानी में तदफ़ीन अंजाम दी गई।

नमाज़ जनाज़ा मौलाना शकील अहमद ने दवाख़ाना उस्मानिया ही में पढ़ाई। हेडाफ़ दी डिपार्टमेंट उस्मानिया दवाख़ाना मुहम्मद नाक़ीउद्दीन की निगरानी में ग़ुसल के फ़राइज़ अंजाम दीए गए।

ज़ाहिद अली ख़ां एडिटर सियासत ने सदर क़ब्रिस्तान-ओ-ईदगाह कोकटपल्ली शेख अबदुलअज़ीज़ और दुसरें का तदफ़ीन में तआवुन करने पर शुक्रिया अदा किया।

एडिटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां ने लावारिस मुस्लिम लाशों की तजहीज़-ओ-तकफ़ीन जैसी अहम ज़िम्मेदारी को महसूस करते हुए इस कार-ए-ख़ैर का आग़ाज़ किया जिसके तहत ताहाल हज़ारों मुस्लिम लाशों की इस्लामी तरीका-ए-कार के मुताबिक़ तदफ़ीन अमल में लाई जा चुकी है।

TOPPOPULARRECENT