मिल्लत फ़ंड के ज़रीये मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

मिल्लत फ़ंड के ज़रीये मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन
Click for full image

हैदराबाद 21 अगस्त : अबदुलअज़ीज़ सदर ईदगाह कोकटपल्ली फेस IV ने कहा कि ज़ाहिद अली ख़ां की सरपरस्ती में तदफ़ीन का सिलसिला शुरू होने के एक साल बाद हरीश चंद्रा फाउंडेशन क़ायम हुआ और हिंदुमज़हब के लाशों के आख़िरी रसूमात अंजाम देने लगा और हुकूमत फ़ी लाश कुछ रक़म भी मंज़ूर की।

इस सिलसिले में ज़ाहिद अली ख़ां को तवज्जा दिलाई गई और हुकूमत से तआवुन लेने के लिए कहा गया। जिस पर आपने कहा कि में इस नेक काम में हुकूमत को शेर होल्डर्स नहीं बनाऊँगा। इस तरह बहुत सारे लोग मिल्लत फ़ंड में तआवुन करते हुए इस कार-ए-ख़ैर में शरीक हो गए। बिला-शुबा वो इस नेक काम में शरीक नहीं रहते हुए भी अपनी मौजूदगी का एहसास दिलाते हैं क्युं कि मिल्लत फ़ंड ही के ज़रीये मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन का सिलसिला जारी है।

आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडिटर सियासत को अलवाल चर्च होम का मुरासला वसूल हुआ जिसमें मुहम्मद इक़बाल जो चर्च में ज़ेर परवरिश थे इंतेक़ाल के बाद तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई उस के अलावा हैदराबाद सिकंदराबाद के मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों से 8 दरख़ास्तें तदफ़ीन के लिए वसूल हुई जुमला 9 मुस्लिम लाशों को दवाख़ाना उस्मानिया गांधी हॉस्पिटल अलवाल चर्च होम से हासिल कर के क़ब्रिस्तान कोकटपल्ली में तदफ़ीन अमल में लाई गई।

Top Stories