Tuesday , January 23 2018

मिसबाह का कैरीयर ख़त्म आज पाकिस्तान के नए कप्तान का ऐलान मुतवक़्क़े

अब ये बात तक़रीबन तय हो चुकी है कि मिसबाह-उल-हक़ श्रीलंका की सीरीज़ में टवन्टी 20 क्रिकेट टीम की क़ियादत बरक़रार नहीं रख सकेंगे, वो सिर्फ़ टेस्ट और वन डे क्रिकेट तक महदूद ( सीमा) हो जाएंगे। इन का टवन्टी 20 कैरीयर भी ख़त्म हो जाएगा। पी सी बी न

अब ये बात तक़रीबन तय हो चुकी है कि मिसबाह-उल-हक़ श्रीलंका की सीरीज़ में टवन्टी 20 क्रिकेट टीम की क़ियादत बरक़रार नहीं रख सकेंगे, वो सिर्फ़ टेस्ट और वन डे क्रिकेट तक महदूद ( सीमा) हो जाएंगे। इन का टवन्टी 20 कैरीयर भी ख़त्म हो जाएगा। पी सी बी ने उन्हें कप्तानी से हटाने का उसूली फ़ैसला कर लिया है ऐलान कल मुतवक़्क़े (उम्मीद)है। दूसरी जानिब मिसबाह ने शिकवा किया है कि बोर्ड उन्हें कप्तानी से सबकदोश कर रहा है लेकिन अभी तक बोर्ड के किसी ज़िम्मेदार ने एतेमाद में लेने और कुछ बताने की ज़हमत नहीं की है तब्दीली की ख़बरें मीडीया से मिल रही हैं।

ज़राए के मुताबिक़ मिसबाह को हटाकर टवन्टी 20 टीम में इन की जगह किसी नौजवान और ताज़ा दम खिलाड़ी को दी जाएगी। मिसबाह ने गुज़शता 30टवन्टी0 मैचिज़ में कोई निस्फ़ (0)सेचरी नहीं बनाई है उन की क़ियादत में पाकिस्तान को इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में से शिकस्त हुई। इस सीरीज़ में मिसबाह 26,3 और 28 रंज़ बनासके थे। उन्हों ने 39 टवन्टी0 की4 इन्निंगज़ में 37.52 की औसत से 788 रंज़ बनाए जिस में तीन निस्फ़ सैंचरीयाँ शामिल हैं इन का असटराईक रेट 110.2 है। इंगलैंड के ख़िलाफ़ अबूज़हबी के फ़ैसलाकुन मैच में जब टीम को तेज़ रफ़्तारी से रंज़ की ज़रूरत थी तो मिसबाह बोल्ड होकर टीम को मुश्किलात से दो-चार कर गए थे।

ज़राए के मुताबिक़ मिसबाह की जगह शाहिद आफ़रीदी क़ियादत के मज़बूत उम्मीदवार हैं जिन का मुक़ाबला शुऐब मुल्क से है।8 मई को 38 वीं सालगिरा मनाने वाले मिसबाह के बारे में बोर्ड को कोच वाटमोर , स्लैक्शन कमेटी और माहिरीन ने मुशतर्का तौर पर राय दी है कि मुस्तक़बिल की मंसूबा बंदी और सितंबर में टवन्टी 20 वर्ल्डकप को मद्द-ए-नज़र रखते हुए उन्हें टवन्टी0क्रिकेट से अलग करदिया जाय। अलबत्ता माहिरीन ने इस बात का हतमी फ़ैसला बोर्ड के चेयरमैन ज़का अशर्फ़ पर छोड़ दिया है।

दूसरी जानिब ज़राए ने ये भी कहा है कि कप्तान की तबदीली का इमकान सद फ़ीसद नहीं है। ताहम बोर्ड के क़रीबी ज़राए के मुताबिक़ डायरेक्टर पी सी बी इंतिख़ाब आलम, कूच वाटमोर और स्लैकटर्ज़ चेयरमैन को क़ियादत तबदील करने के बारे में क़ाइल करने में कामयाब होगए हैं। मिसबाह को इस बारे में आगाह करदिया जाएगा जबकि चहारशंबा को श्रीलंका के ख़िलाफ़ सीरीज़ के लिए टीम के ऐलान के साथ नए टवन्टी 20 कप्तान का भी ऐलान किया जाएगा। वाज़िह रहे कि गुज़शता बरस वैस्ट इंडीज़ के दौरे के बाद शाहिद आफ़रीदी और बोर्ड के तनाज़ा के बाद मिसबाह को तीनों तर्ज़ की क्रिकेट में कप्तानी सौंपी गई थी। मिसबाह अक्सर पाकिस्तान क्रिकेटर्ज़ के तरह अज़ ख़ुद मुख़्तसर तर्ज़ की क्रिकेट छोड़ने का इरादा नहीं रखते।

ज़राए का कहना है कि ज़का अशर्फ़ के दौर में कोच की तक़र्रुरी के बाद टीम में पहली बड़ी इंतिज़ामी तबदीली होसकती इस अमल में वाटमोर की राय अहम क़रार दी जा रही है।ज़राए ने ये भी कहा है कि किसी भी ना सिर्फ टवन्टी 20में क़ियादत की तबदीली का फ़ैसला करचुकी है बल्कि तीनों तर्ज़ की क्रिकेट में वो तीन मुख़्तलिफ़ टीमों के मंसूबा पर भी अमल आवरी का फ़ैसला करचुकी है। तीन मुख़्तलिफ़ टीमों में कम अज़ कम चार मुख़्तलिफ़ खिलाड़ियों को शामिल किया जा सकता है ।

TOPPOPULARRECENT