Friday , December 15 2017

मिस्टर इंडिया बॉडी बिल्डिंग चैम्पियन शिप का आज आग़ाज़

हैदराबाद, २० जनवरी: ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना बॉडी बिल्डिंग एसोसीएसन के ज़ेर-ए-एहतिमाम तीन रोज़ा मिस्टर इंडिया 2011बॉडी बिल्डिंग मुक़ाबलों का गुच्ची बाउली स्टेडीयम में 20जनवरी को आग़ाज़ होरहा है जिस में हिस्सा लेने केलिए मुल्क भर की मुख

हैदराबाद, २० जनवरी: ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना बॉडी बिल्डिंग एसोसीएसन के ज़ेर-ए-एहतिमाम तीन रोज़ा मिस्टर इंडिया 2011बॉडी बिल्डिंग मुक़ाबलों का गुच्ची बाउली स्टेडीयम में 20जनवरी को आग़ाज़ होरहा है जिस में हिस्सा लेने केलिए मुल्क भर की मुख़्तलिफ़ रियास्तों से सैंकड़ों नौजवानों की आमद का सिलसिला जारी है ।

सदर नशीन तेलंगाना जागृति-ओ-चीफ़ पैटर्न इंडियन बॉडी बिल्डर्स फ़ैडरेशन श्रीमती कवीता कलवाकनताला राव प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान इन ख़्यालात का इज़हार किया ।

उन्होंने कहा कि आई बी बी एफ़ की जानिब से मुनाक़िद होने वाले इन मुक़ाबलों के इनइक़ाद की ज़िम्मेदारी तेलंगाना बॉडी बिल्डिंग एसोसीएसन ने क़बूल कर ली है और तेलंगाना जागृति की जानिब से उन मुक़ाबलों में नुमायां कामयाबी हासिल करने वालों में 13लाख 50हज़ार रूपयों के नक़द इनामात तक़सीम किए जाऐंगे ।

कवीता ने कहा कि बॉडी बिल्डिंग खेल का ऐसा शोबा है जिसे मुसलसल नजर अंदाज़ किया जाता रहा है जबकि नौजवानों में सेहत याफ़ता बनने के रुजहान को आम करने केलिए मज़कूरा शोबा का फ़रोग़ ज़रूरी है ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि 20 ता 22जनवरी को मुनाक़िद होने वाले इन मुक़ाबलों के तमाम तर तैयारीयां मुकम्मल कर ली जा चुकी हैं और इस ख़सूस मैं कमेटीयों का भी क़ियाम अमल में लाया जा चुका है । जिस में तेलंगाना बॉडी बिल्डिंग एसोसीएसन के सदर एम रग्घू नंदन राव मिस्टर मोहन सैक्रेटरी के इलावा आई बीबी एफ़ के जनरल सेक्रेटरी चेतन इंतिज़ामीया कमेटी में शामिल हैं जबकि मीर मुहतशिम अली ख़ान और राजीव विद्या मुक़ाबलों के दौरान तमाम तफ़सीलात से मीडीया को वाक़िफ़ करवाने केलिए तर्जुमान के लिए तर्जुमान के ख़िदमात अंजाम देंगे । इस मौक़ा पर प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान मज़कूरा बॉडी बिल्डिंग चैम्पियन शिप के पोस्टर की रस्म इजरा भी अंजाम दी गई।

TOPPOPULARRECENT