Saturday , May 26 2018

मिस्र:तौहीन आमेज़ ख़ाका इंटरनैट पर शाय होने पर ईसाई मुस्लिम फ़सादाद

क़ाहिरा 2 जनवरी (ए एफ़ पी) मिस्र में हुक्काम ने कहा है कि मुल्क के जुनूबी सूबे असेवित में इस वक़्त मज़हबी फ़सादाद फूट पड़े जब एक ईसाई तालिब-ए-इलम ने इंटरनैट पर मुस्लमानों के जज़बात को मुश्तइल करने वाला तौहीन आमेज़ ख़ाका शाय किया। झ

क़ाहिरा 2 जनवरी (ए एफ़ पी) मिस्र में हुक्काम ने कहा है कि मुल्क के जुनूबी सूबे असेवित में इस वक़्त मज़हबी फ़सादाद फूट पड़े जब एक ईसाई तालिब-ए-इलम ने इंटरनैट पर मुस्लमानों के जज़बात को मुश्तइल करने वाला तौहीन आमेज़ ख़ाका शाय किया। झड़पों के दौरान 5 पुलिस आफ़िसरान ज़ख़मी हुए जबकि मुतअद्दिद घरों को आग लगादी गई।

फ़्रांसीसी ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ सैक्योरिटी ओहदेदारों ने बताया कि इन फ़सादाद में ,जो बादअज़ां तीन गांव तक फैल गए ,कई घरों को जला दिया गया जबकि इस दौरान 5पुलिस आफ़िसरान ज़ख़मी भी हुए। रिपोर्ट के मुताबिक़ जुमेरात को इस तौहीन आमेज़ ख़ाके के मंज़र-ए-आम पर आने के बाद दर्जनों मुस्लमानों ने मुल्ज़िम तालिब-ए-इलम के घर पर धावा बोल दिया था।

बादअज़ां पुलिस की भारी जमईयत ने पहुंच कर इस तालिब-ए-इलमको गिरफ़्तार कर लिया और फ़सादाद रोकने के लिए इस के घर का घेराऊ करलिया।

TOPPOPULARRECENT