Friday , December 15 2017

मिस्री एहतेजाजों में 16 हलाक, अपोज़ीशन का मुर्सी को अल्टीमेटम

क़ाहिरा, 2 जुलाई (पी टी आई/ एजेंसीज़) मिस्र भर में पुर तशद्दुद झड़पों में कम अज़ कम 16 अफ़राद हलाक और सैंकड़ों दीगर ज़ख़्मी हो गए जबकि ब्रहम एहतेजाजी आज दूसरे रोज़ सड़कों पर निकल आए, बरसरे इक़्तेदार जमात इख़वानुल मुस्लिमीन के हेडक्वा

क़ाहिरा, 2 जुलाई (पी टी आई/ एजेंसीज़) मिस्र भर में पुर तशद्दुद झड़पों में कम अज़ कम 16 अफ़राद हलाक और सैंकड़ों दीगर ज़ख़्मी हो गए जबकि ब्रहम एहतेजाजी आज दूसरे रोज़ सड़कों पर निकल आए, बरसरे इक़्तेदार जमात इख़वानुल मुस्लिमीन के हेडक्वार्टर्स पर हल्ला बोल दिया और सदर मुहम्मद मुर्सी को कल तक मुस्ताफ़ी हो जाने का अल्टीमेटम दिया है।

यहां दारुल हुकूमत में हज़ारों लोग मशहूर तहरीर स्क्वायर में जो 2011 में मुवाफ़िक़ जम्हूरीयत एहतेजाजों का असल मर्कज़ रहा, तमरोद (बग़ावत) तहरीक के बैनर तले जमा हुए जो इस मुहिम को दस्तख़तों की अर्ज़ी के साथ चला रही है जिस में 61 साला मुर्सी की माज़ूली और वस्त मुद्दती इंतेख़ाबात का मुतालिबा किया गया है।

अपोज़ीशन की तहरीक तमरोद के ब्यान के मुताबिक़ अगर सदर मुर्सी इक़्तेदार से अलग नहीं हुए और इंतेख़ाबात मुनाक़िद ना होने दिए तो उन के ख़िलाफ़ सिविल नाफ़रमानी की तहरीक चलाई जाएगी।

सदर मुर्सी के मुख़ालिफ़ीन का दावा है कि फ़ौरी इंतेख़ाबात के मुतालिबे की एक पेटीशन पर दो करोड़ बीस लाख अफ़राद ने दस्तख़त किए हैं।

TOPPOPULARRECENT