Wednesday , December 13 2017

मिस्री पार्लीमेंट का पहला सेशन, स्पीकर का इंतेख़ाब मुतवक़्क़े

क़ाहिरा, २४ जनवरी (पी टी आई) इस्लाम पसंदों के ग़लबा वाली नई मिस्री पार्लीमान ने आज अपना पहला सेशन मुनाक़िद किया जबकि हसनी मुबारक की माज़ूली पर तारीख़ी इंतेख़ाबात का एहतिमाम कराया गया था और अब इख़वान अलमुस्लिमीन (मुस्लिम बिरादर होड) का को

क़ाहिरा, २४ जनवरी (पी टी आई) इस्लाम पसंदों के ग़लबा वाली नई मिस्री पार्लीमान ने आज अपना पहला सेशन मुनाक़िद किया जबकि हसनी मुबारक की माज़ूली पर तारीख़ी इंतेख़ाबात का एहतिमाम कराया गया था और अब इख़वान अलमुस्लिमीन (मुस्लिम बिरादर होड) का कोई उम्मीदवार नई पार्लीमेंट का पहला स्पीकर बनने वाला है।

माबाद हसनी मुबारक दौर के पहले मुक़न्निना का इफ़्तेताह इस तरह हुआ कि इख़वान ने इस्लामिया की बातों में नामी पैदा की है और इस की बजाय ऐलान किया कि वो मिस्र की बिगड़ती मईशत को मज़बूत करेंगे। इख़वान अलमुस्लिमीन जिन्हों ने 498 रुकनी मिस्री पार्लीमान में 47.18 फ़ीसद नशिस्तें जीते हैं, फ़िलहाल ऐसा ज़ाहिर होता है कि कोई भी टकराव से बचना चाहते हैं क्योंकि आर्मी जिस ने हसनी मुबारक की माज़ूली पर इक़तेदार का जायज़ा हासिल करलिया, उन्हें मज़ीद छः माह तक क़तई इख़्तयारात हासिल रहेंगे।

बिरादर होड से वाबस्ता फ़्रीडम ऐंड जस्टिस जस्टिस (एफ़ जे पी) ने नई पीपल्ज़ असेंबली में 235 नशिस्तें जीती हैं। ऐवान के पहले सैशन की सदारत महमूद अलस्का ने की, जो इस चैंबर के सब से मुअम्मर क़ानूनसाज़ हैं। मिस्री पार्लीमैंट का ऐवान-ए-ज़ेरीं जिसे पीपल्ज़ असैंबली कहते हैं, इस सेशन मी स्पीकर और बाद में दो नायबीन को मुंतख़ब करने वाला है।

स्पीकर तवक़्क़ो है इख़वान अलमुस्लिमीन से रहेगा, जो आज़ाद ख़्याल इस्लाम पसंद ग्रुप है जिस ने पारलीमानी चुनाव में लगभग निस्फ़ नशिस्तें जीती हैं। गुज़शता हफ़्ते एफ़ जे पी, सलाफ़ी नूर और लिबरल अलोफ़द के दरमयान मुआहिदा हुआ कि इख़वान से मरबूत ग्रुप के मुहम्मद साद इल्ल ख़त्तातनी को नया स्पीकर मुंतख़ब किया जाय।

इल्ल ख़त्तातनी को एतिदाल पसंद इस्लामिक वस्त पार्टी के आसाम सुलतान का सामना होने की तवक़्क़ो है। फ़्रीडम और जस्टिस पार्टी और नूर पार्टी के माबैन सेहत और तालीम की सरवेस कमेटीयों की सरबराही केलिए शिद्दत से मुसाबक़त हो रही है।

TOPPOPULARRECENT