मिस्र कि माली मदद करने का यकिन‌, आई एम एफ़ प्रमुख‌ का मुहम्मद मर्सी से संपर्क‌

मिस्र कि माली मदद करने का यकिन‌, आई एम एफ़ प्रमुख‌ का मुहम्मद मर्सी से संपर्क‌
वाशिंगटन, इंटरनेशनल‌ माली फ़ंड ने मिस्र की ईकोनोमिक को मजबुत करने की ग़रज़ से उसे माली मदद देने का यक़ीन दिलाया है। आई एम एफ़ की प्रमुख‌ कर्स्टन लगाडे ने मिस्र के नए राष्ट्रपती मुहम्मद मर्सी से फ़ोन पर मिस्र को पेश ईकोनोमिक‌ चैलेंजों

वाशिंगटन, इंटरनेशनल‌ माली फ़ंड ने मिस्र की ईकोनोमिक को मजबुत करने की ग़रज़ से उसे माली मदद देने का यक़ीन दिलाया है। आई एम एफ़ की प्रमुख‌ कर्स्टन लगाडे ने मिस्र के नए राष्ट्रपती मुहम्मद मर्सी से फ़ोन पर मिस्र को पेश ईकोनोमिक‌ चैलेंजों पर तबादला-ए-ख़्याल किया और ये जानने की कोशिश की आई एम एफ उन की किस तरह मदद कर सकता है।

आई एम एफ़ के अनुवादक‌ ने बताया कि उन्हों ने मिस्टर मर्सी को चुनाव‌ में फ़ातिह क़रार दिए जाने पर मुबारकबाद दी और कहा कि ये मिस्र में जमहूरीयत के क़ियाम की जानिब पहला बड़ा क़दम है।उन्हों ने कहा कि आई एम एफ़ मिस्र की मदद करने के लिए तैयार है और मिस्री हुक्काम के साथ मिल कर काम करना चाहता है।उम्मीद है कि आई एम एफ़ मिस्र को तीन अरब 20 करोड़ डालर का क़र्ज़ देगा लेकिन इस के लिए आई एम एफ़ के हुक्काम के मिस्र के दौरे से मुताल्लिक़ तारीख़ अभी तय‌ नहीं की गई है।

Top Stories