Thursday , December 14 2017

मिस्र की रूस के साथ असलहा के मुआहिदा पर बात-चीत

सदर मिस्र अब्दुल फ़तह अल सीसी ने आज रूसी ओहदेदारों के साथ बात-चीत की ताकि दो अरब अमरीकी डॉलर मालियती असलहा के मुआहिदा को क़तईयत दी जा सके। ये मुआहिदा मिस्र के क़दीम हलीफ़ अमरीका के इमदादी मुआहिदा की जगह लेगा। सदर मिस्र अल सीसी कल मास्क

सदर मिस्र अब्दुल फ़तह अल सीसी ने आज रूसी ओहदेदारों के साथ बात-चीत की ताकि दो अरब अमरीकी डॉलर मालियती असलहा के मुआहिदा को क़तईयत दी जा सके। ये मुआहिदा मिस्र के क़दीम हलीफ़ अमरीका के इमदादी मुआहिदा की जगह लेगा। सदर मिस्र अल सीसी कल मास्को पहूंच गए। उन के हमराह वज़ीरे ख़ारजा मिस्र नबील फ़हमी भी हैं।

उन्हों ने मुबैयना तौर पर अपने रूसी हम मंसब सर्जी लाअरोफ़ और वज़ीरे दिफ़ा रूस सरजी शोईगो से बात-चीत की। ये दोनों गुज़िश्ता नवंबर में क़ाहिरा का तारीख़ साज़ मुआहिदा कर चुके हैं जिस का मक़सद सोवीयत यूनीयन के दौर से मुंजमिद बाहमी ताल्लुक़ात का अहया था।

मास्को में सिफ़ारतकारों ने कल कहा था कि बात-चीत इलाक़ाई सियान्ती मसाइल जैसे शाम के बोहरान और बाहमी तिजारती और मआशी ताल्लुक़ात पर मर्कूज़ रहेगी लेकिन रूसी ओहदेदारों ने तौसीक़ की कि वसीअ पैमाने पर तबादले ख़्याल का मर्कज़ी मौज़ू बड़े पैमाने पर जदीद रूसी हथियारों की ख़रीदारी का मुआहिदा होगा।

दोनों ममालिक के दरमयान तआवुन में इसराईल और मिस्र के अमन मुआहिदा के बाद कमी पैदा हुई थी और मिस्र को अमरीका से फ़राख़ दिलाना इमदाद हासिल होने लगी थी लेकिन अमरीका ने मिस्र को अपनी फ़ौजी इमदाद जुलाई में जम्हूरी तौर पर मुंतख़िबा इस्लाम पसंद सदर मुहम्मद मुर्सी की इक़्तेदार से बेदखली के बाद मुअत्तल करदी है। रूस पैदा होने वाले इस ख़ाली जगह को पुर कर रहा है।

TOPPOPULARRECENT