Saturday , December 16 2017

मिस्र ने इसराईल को गैस की स्पलाई रोक दी

मिस्र के हुक्काम ने इसराईल के साथ क़ुदरती गैस स्पलाई के मुआहिदे को ख़त्म करने का ऐलान कर दिया जबकि इसराईल ने इस फ़ैसले पर सख़्त एहतिजाज करते हुए कहा है कि ये इक़दाम मिस्र के लिए इंतिहाई ख़तरनाक साबित होगा। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे क

मिस्र के हुक्काम ने इसराईल के साथ क़ुदरती गैस स्पलाई के मुआहिदे को ख़त्म करने का ऐलान कर दिया जबकि इसराईल ने इस फ़ैसले पर सख़्त एहतिजाज करते हुए कहा है कि ये इक़दाम मिस्र के लिए इंतिहाई ख़तरनाक साबित होगा। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ इसराईल अपनी गैस की ज़रूरीयात का चालीस फ़ीसद हिस्सा मिस्र से हासिल करता है जिसमें से एक बड़ी मिक़्दार बिजली पैदा करने के लिए इस्तेमाल की जाती है।

मिस्री हुक्काम के इस ऐलान से क़ब्ल इसराईल को गैस मुहय्या करने वाली गैस पाइपलाइन कई मर्तबा धमाकों का निशाना बनती रही है। इसराईल के वज़ीर-ए-ख़ारजा ने कहा है कि मिस्री हुकूमत का ये ऐलान बहुत परेशानकुन है और इसके साय दोनों मुल्कों के दरमयान अमन मुआहिदे पर भी पड़ सकते हैं।

मिस्र 1979 में मशरिक़‍ ए‍ वुस्ता में इसराईल के साथ अमन मुआहिदा करने वाला पहला मुल्क था। मिस्र से इसराईल को गैस की स्पलाई दोनों मुल्कों के ताल्लुक़ात में बड़ी एहमीयत की हामिल है। मिस्र के अवाम इसराईल के साथ इस मुआहिदे के सख़्त मुख़ालिफ़ हैं और साबिक़ सदर हसनी मुबारक पर एक इल्ज़ाम ये भी आइद करते हैं कि उन्होंने इसराईल को गैस इंतिहाई सस्ते दामों मे फ़राहम करने का मुआहिदा किया था।

मिस्र की गैस कंपनी का कहना है कि वो इसराईल को गैस की स्पलाई बंद कर रही है ।

TOPPOPULARRECENT