Saturday , December 16 2017

मिस्र में इख़वान अल मुस्लिमीन की शानदार कामयाबी

क़ाहिरा, २२ जनवरी (एजैंसीज़) मिस्र में हसनी मुबारक दौर के ख़ातमे के बाद पहले पारलीमानी इंतेख़ाबात के क़तई नताइज का ऐलान कर दिया गया है जिस में इस्लाम पसंद जमातों को शानदार कामयाबी हासिल हुई है। इख़वान अलमुस्लिमीन ने जिस पर हसनी मुबारक

क़ाहिरा, २२ जनवरी (एजैंसीज़) मिस्र में हसनी मुबारक दौर के ख़ातमे के बाद पहले पारलीमानी इंतेख़ाबात के क़तई नताइज का ऐलान कर दिया गया है जिस में इस्लाम पसंद जमातों को शानदार कामयाबी हासिल हुई है। इख़वान अलमुस्लिमीन ने जिस पर हसनी मुबारक के दौर-ए-हकूमत में इमतिना आइद था, सब से ज़्यादा पारलीमानी नशिस्तों (8 फ़ीसद) पर कामयाबी हासिल की।

इलेक्शन कमेटी ने आज ये ऐलान किया। इख़वान अलमुस्लिमीन की सयासी शाख़ फ़्रीडम ऐंड जस्टिस पार्टी ने तंज़ीम के सरकर्दा ओहदेदार साद अल खतनी (Saad al-Katatni) को स्पीकर असेंबली मुंतखिब किया है।

इस से क़बल पार्लीमैंट में वो आज़ाद रुकन की हैसियत से मुंतख़ब हुए थे। सख़्त गीर मौक़िफ़ की हामिल एक और इस्लामी जमात उल-नूर पार्टी 29 फ़ीसद नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करते हुए दूसरे मुक़ाम पर रही।

आज़ाद ख़्याल न्यू वफ़द और मिस्री बलॉक में शामिल इत्तेहाद को बिलतर्तीब तीसरा और चौथा मुक़ाम हासिल हुआ। इन नताइज से साफ़ ज़ाहिर है कि नए दस्तूर पर इस्लामी जमातों का ज़्यादा असर-ओ-रसूख़ रहेगा। मुल्क की पहली आज़ादाना तौर पर मुंतखिब पार्लीमैंट नया दस्तूर वज़ा करने जा रही है।

मिस्र में इंक्लाब और बिलख़सूस नौजवानों ने तहरीर उसको आवर पर मुज़ाहरा करते हुए हसनी मुबारक दौर के ख़ातमे को यक़ीनी बनाया था। मिस्र में 498 रुकनी पार्लीमैंट केलिए गुज़श्ता छः हफ़्तों के दौरान तीन मराहिल में राय दही हुई। मज़ीद 10 अरकान का हुकमरान फ़ौजी कौंसल के ज़रीया तक़र्रुर किया जाएगा। मुल्क के पेचीदा पारलीमानी निज़ाम के तहत दो तिहाई नशिस्तें पार्टी उम्मीदवारों केलिए मुख़तस की जाती हैं और माबक़ी का रास्त राय दही के ज़रीया इंतिख़ाब अमल में आता है।

TOPPOPULARRECENT