Monday , December 18 2017

मिस्र में एहतिजाज जारी , बातचीत के लिए फ़ौज की पेशकश

क़ाहिरा, २३ नवंबर ( पी टी आई) मिस्र में ताज़ा तशद्दुद के अंदेशों के दरमयान क़ाहिरा के इन्क़िलाबी तहरीर स्क़वायर् पर अवाम `का इजतिमा और एहतिजाज बरक़रार है। एक बिलीयन मार्च के लिए की गई अपील के जवाब में अवाम की कसीर तादाद तहरीर स्क़्वायर् पर

क़ाहिरा, २३ नवंबर ( पी टी आई) मिस्र में ताज़ा तशद्दुद के अंदेशों के दरमयान क़ाहिरा के इन्क़िलाबी तहरीर स्क़वायर् पर अवाम `का इजतिमा और एहतिजाज बरक़रार है। एक बिलीयन मार्च के लिए की गई अपील के जवाब में अवाम की कसीर तादाद तहरीर स्क़्वायर् पर जमा हो गई है।

हसनी मुबारक के ज़वाल के बाद से मुल्क़् के पहले इंतिख़ाबात के दिरहम ब्रहम होने का अंदेशा पैदा हुआ है। मिस्र की इस्लाम पसंद जमात इख़वान मुस्लीमीन् ने फ़ौजी हुक्मरानी के ख़ातमा का मुतालिबा करते हुए एहतिजाज को जारी रखने का ऐलान किया है जबकि फ़ौज ने बातचीत की पेशकश की है।

उबूरी वज़ीर-ए-आज़म आसाम शरफ़ की ज़ेर-ए-क़ियादत काबीना के इस्तीफा को सुप्रीम कौंसल मुसल्लह फ़ोर्स ने मुस्तर्द करदिया है।

फ़ौज ने एहतिजाजों को अमन मुज़ाकरात की दावत दी है। अल-जज़ीरा ने बतायाकि कौंसल ने काबीना का अस्तीफ़ा क़बूल करने से क़बल नए वज़ीर-ए-आज़म पर एक मुआहिदा करने की ख़ाहिश की है।

इख़वान अलमुस्लिमीन ने मुज़ाकरात में हिस्सा लेने से इत्तिफ़ाक़ किया है। ये तंज़ीम मिस्र की सब से बड़ी सयासी जमात है। इख़वान अलमुस्लिमीन की सयासी विंग के सैक्रेटरी जनरल साद उलक़ता तनी ने कहा कि इख़वान अलमुस्लिमीन इस इजलास में शिरकत करेगी।

इसी दौरान पुलिस और मुज़ाहिरीन के दरमयान तीन रोज़ से जारी झड़पों में 35 अफ़राद की हलाकत के बाद मिस्र की ग़ैर फ़ौजी काबीना ने अस्तीफ़ा दे दिया । ये इत्तिला काबीना के तर्जुमान मुहम्मद हिजाज़ी ने एक ब्यान में दी है।

मिस्री फ़ौजी कौंसल ने बहरहाल वज़ीर-ए-आज़म आसाम शरफ़ के अस्तीफ़े की मंज़ूरी से क़बल किसी नए वज़ीर-ए-आज़म पर इत्तिफ़ाक़ राय का मुतालिबा किया है।

फ़ौजी ज़राए के मुताबिक़ हुक्मराँ फ़ौजी कौंसल की तरफ़ वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार पर इत्तिफ़ाक़ होने तक बाक़ायदा तौर पर कोई ऐलान नहीं किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT