Tuesday , September 25 2018

मीडीया ने सुशील कुमार शिनडे के ब्यान को तोड़ मरोड़ कर पेश किया

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने इल्ज़ाम आइद किया कि मीडीया ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (गृहमंत्री)सुशील कुमार शिनडे के ब्यान को तोड़ मरोड़ कर पेश किया है। शिनडे ने कल तेलंगाना से मुताल्लिक़ कहा था कि मर्कज़ ने कुल जमाती इजलास तलब करन

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने इल्ज़ाम आइद किया कि मीडीया ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (गृहमंत्री)सुशील कुमार शिनडे के ब्यान को तोड़ मरोड़ कर पेश किया है। शिनडे ने कल तेलंगाना से मुताल्लिक़ कहा था कि मर्कज़ ने कुल जमाती इजलास तलब करने का कोई फ़ैसला नहीं किया है।

साबिक़(पूर्व) रुकन पार्लीमैंट बी विनोद कुमार ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले बाअज़ मीडीया ने सुशील कुमार शिनडे के हवाला से ये ब्यान दिया है कि टी आर ऐस सरबराह चन्द्र शेखर राव ने इन से मुलाक़ात नहीं की।

विनोद कुमार ने कहा कि के सी आर ने कभी भी ये दावा नहीं किया कि दिल्ली में क़ियाम के दौरान उन्हों ने सुशील कुमार शिनडे से मुलाक़ात की थी। विनोद कुमार ने कहा कि सीमा आंधरा मीडीया जान बूझ कर के सी आर के ख़िलाफ़ ग़लत प्रोपगंडा कर रहा है।

जमहूरीयत में मीडीया की ख़ुसूसी ज़िम्मेदारी है कि वो हक़ायक़ का इज़हार करे लेकिन सीमा आंधरा का मीडीया हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर पेश कर रहा है। एक सवाल के जवाब में विनोद कुमार ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ने चन्द्र शेखर राव से जो मुज़ाकरात किए हैं

इस से साफ़ ज़ाहिर है कि वो तेलंगाना मसला पर फ़ैसला करने के हक़ में है।विनोद कुमार ने टी आर ऐस और तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी में इख़तिलाफ़ात से मुताल्लिक़ इत्तिलाआत की भी तरदीद की और कहा कि टी आर ऐस अलहदा रियासत की जद्द-ओ-जहद में शामिल तमाम जमातों से तआवुन (मदद) हासिल करने के हक़ में है।

उन्हों ने सीमा आंधरा क़ाइदीन और मीडीया से मुतालिबा किया कि वो मुख़ालिफ़ तेलंगाना प्रोपगंडा बंद करें क्योंकि इस से सूरत-ए-हाल और ख़राब होगी। उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना मार्च के दौरान जय ए सी क़ाइदीन और दूसरों पर आइद करदा मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार करे।

TOPPOPULARRECENT