Wednesday , December 13 2017

मीरआलम और मदननपेट ईदगाहों में नमाज़ ईद-उल-अज़हा के लिए वसीअ इंतेज़ामात

ईद-उल-अज़हा के सिलसिले में शहर की दो अहम ईद गाहों मीरआलम और ईदगाह क़दीम मदननपेट में इंतेज़ामात का जायज़ा लेने के लिए डायरेक्टर अक़लियती बहबूद इस्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर ने मुख़्तलिफ़ ओहदेदारों के साथ दौरा

ईद-उल-अज़हा के सिलसिले में शहर की दो अहम ईद गाहों मीरआलम और ईदगाह क़दीम मदननपेट में इंतेज़ामात का जायज़ा लेने के लिए डायरेक्टर अक़लियती बहबूद इस्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर ने मुख़्तलिफ़ ओहदेदारों के साथ दौरा किया।

उन्होंने दोनों ईद गाहों में जारी इंतेज़ामात का जायज़ा लेते हुए ओहदेदारों को हिदायत दी कि ईद से दो दिन पहले तमाम इंतेज़ामात मुकम्मिल करलिए जाएं।

मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से ताल्लुक़ रखने वाले आला ओहदेदार इस दौरे में शामिल थे जिन में बाला नरसिम्हा रेड्डी ज़ोनल कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन, सूरज कुमार डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसर हैदराबाद, अबदुर्रहीम डीवीझ़न इंजीनियर ट्रांस्को, सम्राट डिप्टी कमिशनर जी एच्च एम सी, एस कुमार अस्सिटेंट कमिशनर अस्सिटेंट कमिशनर अक़लियती बहबूद के अलावा पुलिस, मेडिकल ऐंड हेल्थ, फ़ायर सरविसस, ट्रांस्को और दुसरे मह्कमाजात के ओहदेदार शामिल थे।

जलालुद्दीन अकबर ने इंतेज़ामात पर इतमीनान का इज़हार किया और कहा कि हर साल की तरह इस साल भी ईद गाहों में नमाज़ ईद के सिलसिले में मुनासिब इंतेज़ामात किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि मुस्लियों को किसी भी तकलीफ़ से बचाने के लिए तमाम मह्कमाजात को हिदायत दी गई है। उन्होंने कहा कि वो इंतेज़ामात के सिलसिले में फ़वक़तन फ़वक़तन ओहदेदारों से रिपोर्ट तलब करेंगे।

क़दीम मदननपट में नमाज़ ईद सुबह 9:30 बजे होगी। मौलाना क़ारी दाऊद मुहुद्दीन मदनी ख़ुतबा और इमामत के फ़राइज़ अंजाम देंगे। मौलाना सय्यद शाह सादात पिर बग़्दादी का ख़िताब होगा। ईदगाह क़ुतुब शाही गोलकेंडा में नमाज़ ईद 9:30बजे होगी। मौलाना मतीन अली शाह बयान करेंगे।

TOPPOPULARRECENT