Thursday , December 14 2017

मीरकल और पूतीन का यूक्रेन की सूरते हाल पर ग़ौर

जर्मन चांसलर एंजिला मीरकल और रूस के सदर व्लादीमीर पूतीन ने युक्रेन की सूरते हाल पर तबादले ख़्याल है। दोनों रहनुमाओं ने कैफ़ हुकूमत और बाग़ीयों के दरमयान बातचीत की ज़रूरत पर ज़ोर दिया है। ख़बररसां इदारे डी पी ए ने दोनों रहनुमाओं के दरम

जर्मन चांसलर एंजिला मीरकल और रूस के सदर व्लादीमीर पूतीन ने युक्रेन की सूरते हाल पर तबादले ख़्याल है। दोनों रहनुमाओं ने कैफ़ हुकूमत और बाग़ीयों के दरमयान बातचीत की ज़रूरत पर ज़ोर दिया है। ख़बररसां इदारे डी पी ए ने दोनों रहनुमाओं के दरमयान इस मुलाक़ात की तफ़सीलात मास्को और बर्लिन हुकूमत के ज़राए से जारी की हैं।

एंजिला मीरकल और व्लादीमीर पूतीन के दरमयान ये मुलाक़ात इतवार को ब्राज़ील के रियोडी जनेरो में हुई जहां उन्हों ने जर्मनी और अर्जेनटाइन के दरमयान फ़ीफ़ा वर्ल्ड कप का फाईनल भी देखा।

पूतीन के तर्जुमान दीमीतरी पीसकोफ़ और मीरकल के तर्जुमान स्टीफ़ान ज़ाइबर्ट का कहना है, दोनों रहनुमाओं ने इस ज़रूरत पर ज़ोर दिया है कि यूक्रेन के हवाले से राबिता ग्रुप का काम जिस क़दर जल्दी मुम्किन हो बहाल हो जाना चाहिए, ये राबिताकारी मुम्किना तौर पर वीडीयो कान्फ़्रैंसिंग की सूरत में हो सकती है।

रूस की वज़ारते ख़ारिजा ने यूक्रेन के सिफ़ारत ख़ाने के नाम ख़त में एहतेजाज भी किया है और शेलिंग को जारिहाना कार्रवाई क़रार दिया है। इस ख़त में रूस ने मज़ीद कहा है कि सरहद पर मज़ीद शेलिंग के नताइज सामने आएंगे।

TOPPOPULARRECENT