Thursday , December 14 2017

मीरवाइज़ उमर फ़ारूक़ नज़रबंद

श्रीनगर, 22 फ़रवरी: एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस के चेयरमैन मीरवाइज़ उमर फ़ारूक़ को आज यहां नई दिल्ली से आमद के फ़ौरी बाद नज़रबंद रखा गया। दिल्ली में भी वो नज़रबंद थे। 9 फ़रव‌री को मुहम्मद अफ़ज़ल गुरु की फांसी के बाद उन्हें नज़रबंद रखा

श्रीनगर, 22 फ़रवरी: एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस के चेयरमैन मीरवाइज़ उमर फ़ारूक़ को आज यहां नई दिल्ली से आमद के फ़ौरी बाद नज़रबंद रखा गया। दिल्ली में भी वो नज़रबंद थे। 9 फ़रव‌री को मुहम्मद अफ़ज़ल गुरु की फांसी के बाद उन्हें नज़रबंद रखा गया था, लेकिन आज वादी वापिस होने की इजाज़त दी गई। श्रीनगर एय‌रपोर्ट से पुलिस का क़ाफ़िला उन्हें अपने साथ ले गया और उन की रिहायश गाह पहूँचा कर उन्हें वहां पर नज़रबंद रखा गया।

हुर्रियत तर्जुमान ने कहा कि मीरवालिस काइज़ उमर फ़ारूक़ ने प्रेस कान्फ्रेंस भी तलब की थी, लेकिन सहाफियों को मीरवाइज़ की रिहायश गाह के अहाता में दाख़िल होने की इजाज़त नहीं दी गई। मीरवाइज़ हुर्रियत कान्फ़्रेंस के इजलास की सदारत के बाद पार्लियामेंट हमला केस में सज़ा पाने वाले मुहम्मद अफ़ज़ल गुरु के अरकान ख़ानदान से मुलाक़ात करने वाले थे, लेकिन हुकूमत ने उन की तमाम सरगर्मियों पर पाबंदी आइद करदी है।

TOPPOPULARRECENT