Friday , September 21 2018

मीर वैज़ पर आई एस आई का कंट्रोल अमेरीकी अटार्नी

अलहैदगी पसंद लीडर-ओ-सदर नशीन एतेदाल पसंद हुर्रियत कान्फ्रेंस मीर वैज़ उमर फ़ारूक़ की पाकिस्तान की आई एस आई की जानिब से ताईद की जाती है और उन पर कंट्रोल भी है । अमेरीकी ज़िला अदालत को एक अटार्नी ने आज ये इत्तिला दी । कश्मीर से ताल्लुक़

अलहैदगी पसंद लीडर-ओ-सदर नशीन एतेदाल पसंद हुर्रियत कान्फ्रेंस मीर वैज़ उमर फ़ारूक़ की पाकिस्तान की आई एस आई की जानिब से ताईद की जाती है और उन पर कंट्रोल भी है । अमेरीकी ज़िला अदालत को एक अटार्नी ने आज ये इत्तिला दी । कश्मीर से ताल्लुक़ रखने वाले ग़ुलाम नबी फ़ाई को सज़ा से क़ब्ल अमेरीकी अटार्नी नील एच मॉक बराएड ने अदालत से कहा कि मीर वैज़ को आई एस आई की ताईद हासिल रहती है और आई एस आई उन पर कंट्रोल भी रखती है ।

ग़ुलाम नबी फ़ाई ने गुज़शता साल अपनी गिरफ़्तारी के बाद आई एस आई से रक़ूमात हासिल करने का एतराफ़ किया था । मुक बराएड ने अलेगझ़नड्रया ( वर्जीनिया ) की ज़िला अदालत में ये इत्तिला दी है । इस सिलसिला में मीर वैज़ से रद्द-ए-अमल हासिल करने की कोशिशें कामयाब नहीं हो सकी हैं । मीर वैज़ जद्दा से नई दिल्ली पहूंचे हैं। मुक बराएड ने कहा कि ग़ुलाम नबी फ़ाई ने पाकिस्तान हिंदूस्तान और अमेरीका से ताल्लुक़ रखने वाले 53 अफ़राद की ताईद हासिल की है जो चाहते हैं कि उन्हें नस्बता कमज़ोर सज़ा दी जाए ।

उन्होंने मीर वैज़ के ताल्लुक़ से आई एस आई के कंट्रोल में रहने का इद्दिआ किया । उन्होंने कहा कि ग़ुलाम नबी फ़ाई ने आई एस आई की इमा पर ही अतीया इनायत उल्लाह को के ए सी कान्फ्रेंस में मदऊ किया था । इसके इलावा उन्हों ने हिंदूस्तान के एक हक़ूक़-ए-इंसानी कारकुन गौतम नौ लिखा को एक आई एस आई जनरल से मिलाया था ।

TOPPOPULARRECENT