Monday , September 24 2018

मी सेवा के ज़रीये अवाम की बेहतर ख़िदमात

अवाम की सहूलत के लिए हुकूमत की तरफ से आसान और तेज़ रफ़्तार ख़िदमात की फ़राहमी के लिए मी सेवा के ज़रीये ज़्यादा से ज़्यादा ख़िदमात फ़राहम करने के ज़िमन में कलक्टर महबूबनगर गिरीजा शंकर को रियास्ती हुकूमत ने शील्ड और तोसीफ़ नामा पर मुश्तमिल

अवाम की सहूलत के लिए हुकूमत की तरफ से आसान और तेज़ रफ़्तार ख़िदमात की फ़राहमी के लिए मी सेवा के ज़रीये ज़्यादा से ज़्यादा ख़िदमात फ़राहम करने के ज़िमन में कलक्टर महबूबनगर गिरीजा शंकर को रियास्ती हुकूमत ने शील्ड और तोसीफ़ नामा पर मुश्तमिल एवार्ड से नवाज़ा।

साल पिछ्ले रियासत भर में मी सेवा ख़िदमात में ज़िला महबूबनगर ने अव्वल मुक़ाम हासिल किया था। इस ज़िमन में ताज बंजारा हैदराबाद में जुमा के दिन एक प्रोग्राम मुनाक़िद किया गया।

प्रोग्राम में रियासती वुज़रा पोनाला लकशमया, रग्घू वीरा रेड्डी, स्पेशल चीफ़ सेक्रेटरी आई वे आर कृष्णा राअ ने ज़िला कलक्टर को एवार्ड से नवाज़ा। साल 2013‍ में मी सेवा के ज़रीये 18,26,607 सर्टीफ़िकेटस जारी किए गए जिस में ए केटिगरी के तहत25526 और बी केटिगरी के तहत 901081 सर्टीफ़िकेटस की इजराई अमल में आई।

चुनांचे महबूबनगर ने सारी रियासत में पहला मुक़ाम हासिल किया जबकि ज़िला वर्ंगल को दूसरा मुक़ाम हासिल रहा। ज़िला कलक्टर ने कहा कि ज़िला को पहला मुक़ाम दिलाने में जवाइंट कलक्टर शरमन, मी सेवा सुपरिन्टेन्डेन्ट सरीनो, आर डी औज़ तहसीलदारों की सख़्त मेहनत का दख़ल रहा है। उन्होंने आइन्दा इन ख़िदमात में तौसीअ के अज़ाइम का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT