Monday , December 11 2017

मुंबई अभी भी टाप 4 में पहुंच सकता है: रायडू

मुंबई इंडियंस के मुक़ाबलों में सिर्फ़ दो में कामयाबी के बावजूद साबिक़ चैंपिय‌न मुंबई इंडियंस के बैटस्मेन अमबाटी रायडू का कहना है अगर उनकी टीम अपने मुज़ाहिरे में थोड़ी सुधार लाती है तो इसके पास अभी भी नाक आउट में जगह बनाने का मौक़ा म

मुंबई इंडियंस के मुक़ाबलों में सिर्फ़ दो में कामयाबी के बावजूद साबिक़ चैंपिय‌न मुंबई इंडियंस के बैटस्मेन अमबाटी रायडू का कहना है अगर उनकी टीम अपने मुज़ाहिरे में थोड़ी सुधार लाती है तो इसके पास अभी भी नाक आउट में जगह बनाने का मौक़ा मौजूद है।

रायडू ने यहां चेन्नई सुपर किंग्स के हाथों अपनी टीम की चार विकेटस से हार‌ के बाद ज़राए इबलाग़ से कहा कि हमें हरीफ़ टीमों के मैदान पर अपने ज़्यादा तर मैचों के इलावा यहां वापिस लौटने पर भी जीत दर्ज करनी होगी। हम जिस तरह से खेल रहे हैं अगर इसी तरह से खेलना जारी रखें और अपने मुज़ाहिरे में मज़ीद निखार पैदा करें तो मुझे लगता है कि हमारे लिए मुस्तक़बिल के मुक़ाबलों में बेहतर नताइज पैदा होने के उम्मीद‌ है।

दो बार की आई पी एल फ़ातिह रह चुके चेन्नई सुपर किंग्स ने हफ़्ता को मुंबई को मात दे कर वानखडे स्टेडियम पर मुसलसल 10 कामयाबी के इस के रिकार्ड को भी तोड़ दिया। हफ़्ता के मैच में उनकी टीम की जानिब से किया कोई ग़लती हुई है? ये पूछे जाने पर रायडू ने कहा कि अगर में इस का तजज़िया करूं तो शायद बाअज़ फ़ैसले सख़्त थे।

रायडू ने मज़ीद कहा कि साबिक़ चैंपिय‌न टीम ने अपने तौर पर बेहतर मुज़ाहरा पेश किया है और हफ़्ता का मैच कोई भी टीम जीत सकती थी। उन्होंने कहा कि पिछले दो मैचों के मुक़ाबले में ये विकेट थोड़ी धीमी थी जिस की वजह से गेंद बैट पर नहीं आरही थी और आख़िर में शायद थोड़ी शबनम भी गिर रही थी जिस से बौलिंग के दरमयान गेंद तेज़ी से निकलती जा रही थी। शायद यही वो चंद वजूहात थे जिस के सबब हमें चंद मुश्किलात का सामना करना पड़ा।

TOPPOPULARRECENT