Friday , November 24 2017
Home / Sports / मुंबई इंडियंस का आज रॉयल चैलेंजर्स बैंगलौर से मुक़ाबला

मुंबई इंडियंस का आज रॉयल चैलेंजर्स बैंगलौर से मुक़ाबला

कामयाबी की सिम्त वापसी करचुकी दिफ़ाई चैम्पिय‌न मुंबई इंडियंस घरेलू मैदान के हालात का भरपूर फ़ायदा उठाते हुए कामयाबी के सिलसिला को बरक़रार रखने के लिए कोशिश‌ होंगी लेकिन आज‌ इसका मुक़ाबला मुतवाज़िन और ताक़तवर टीम रॉयल चैलेंजर्स बै

कामयाबी की सिम्त वापसी करचुकी दिफ़ाई चैम्पिय‌न मुंबई इंडियंस घरेलू मैदान के हालात का भरपूर फ़ायदा उठाते हुए कामयाबी के सिलसिला को बरक़रार रखने के लिए कोशिश‌ होंगी लेकिन आज‌ इसका मुक़ाबला मुतवाज़िन और ताक़तवर टीम रॉयल चैलेंजर्स बैंगलौर से होगा।

मुंबई इंडियंस जिसके आई पी एल 7 के शुरुआत‌ जोकि मुत्तहदा अरब इमारात में हुए थे, ने मुज़ाहरा इंतिहाई खराब‌ रहे जहां उसे 5 मुक़ाबलों में सद फ़ीसद नाकामी का सामना करना पड़ा था लेकिन हफ़्ता के दिन किंग्स इलेवन पंजाब के ख़िलाफ़ खेले गए मुक़ाबले में मुंबई इंडियंस ने नाकामी के एक तवील सिलसिला को तोड़ते हुए पहली कामयाबी 5 विकटों की शक्ल में हासिल की है।

ये स्टेडियम मुंबई इंडियंस के लिए एक मज़बूत क़िला बंचुका है जहां जिसने गुजिश्ता साल‌ 8 मुक़ाबलों में एक भी नाकामी हासिल नहीं की। मुंबई इंडियंस की टीम जोकि टीमों के जदूल में निचली सतह पर पहुंच चुकी है जिसकी असल वजह मुंबई इंडियंस का बैटिंग शोबा है जिसकी नाकामी के बाइस उसे लगातार‌ 5 नाकामियां बर्दाश्त करनी पड़ी लेकिन हिंदुस्तान में होने के बाद टूर्नामेंट के पहले मुक़ाबले में मेज़बान टीम के बैटिंग शोबा में ख़ुसूसन केरन पोलार्ड ने ग़ैरमामूली बैटिंग का मुज़ाहरा करते हुए टीम को पहली कामयाबी दिलवाई है।

मुंबई इंडियंस को बैटिंग के आग़ाज़ में और‌ मसाइल का सामना है क्योंकि माईकल हंसी, कप्तान रोहित शर्मा, आदित्य तारे, बिन डंक और सी एम गौतम को आज़माया है लेकिन किसी भी जोड़ी ने टीम को बेहतर शुरूआत फ़राहम नहीं की। वन्डे में तेज़ तरीन सेंचुरी बनाने का रिकार्ड अपने नाम रखने वाले न्यूज़ीलैंड के ऑलराउंडर जेम्स एंडरसन ने गुजिश्ता मुक़ाबला में 25 गेंदों में 35 रन‌ की इनिंगस‌ खेलते हुए मैन आफ़ दी मैच का एज़ाज़ हासिल किया है।

पोलार्ड भी बेहतर फ़ार्म में वापसी करचुके हैं जैसा कि उन्होंने सन राइज़स हैदराबाद के ख़िलाफ़ 48 गेंदों में 78 रसन‌ और किंग्स इलेवन पंजाब के ख़िलाफ़ 12 गेंदों में 28 रन‌ की इनिंगस‌ खेली है। मुंबई इंडियंस के लिए लसिथ मलंगा ने 9 विकटें और ज़हीर ख़ान ने 5 विकटें हासिल करते हुए टीम को बैटिंग के बरअक्स बौलिंग शोबा में बेहतर मुज़ाहरा फ़राहम किया है लेकिन ज़हीर ख़ान के ज़ख्मी होने के बाद आज‌ खेले जाने वाले मुक़ाबला में उनकी शमूलियत ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल का शिकार है।

स्पिन शोबा में तवज्जो का मर्कज़ टीम के सीनियर स्पिनर हरभजन सिंह होंगे जिन के साथ पर ज्ञान ओझा भी मौजूद हैं। आर सी बी जिसने मुत्तहदा अरब इमारात में खेले गए अपने गुजिश्ता मुक़ाबला में मुंबई को 115 रन‌ तक महिदूद रखने के इलावा बाआसानी ये निशाना हासिल करलिया था लेकिन आज‌ खेले जाने वाले मुक़ाबले में हालात मुख़्तलिफ़ होसकते हैं।

ज़ख़मी होने की वजह से बैंगलौर के इबतिदाई 4 मुक़ाबलों में शिरकत करने से महरूम रहने वाले क्रीस गेल ने पहले मुक़ाबला में तेज़ रफ़्तार 20 रन‌ स्कोर करते हुए अपनी शानदार वापसी का इशारा दिया है जबकि वीराट कोहली, युवराज सिंह और ए बी डीविलियर्स बैटिंग शोबा के ताक़तवर नाम हैं।

कप्तान कोहली गुजिश्ता चंद मुक़ाबलों से बेहतर मुज़ाहरा करने में नाकाम हैं जबकि युवराज सिंह के मुज़ाहिरों में भी कमी का फ़ुक़दान है। ताहम ए बी डीविलियर्स ने हैदराबाद के ख़िलाफ़ गुजिश्ता मुक़ाबला में 42 गेंदों में नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर 89 रन‌ स्कोर करते हुए टीम की कामयाबी में तन्हा अपना रोल अदा किया है।

TOPPOPULARRECENT