Monday , May 21 2018

मुंबई के लिए आज सेमीफाइनल में रसाई का मौक़ा

चैंपियंस लीग के ग्रुप ए में अमलन सेमीफाइनल के लिए एक मुक़ाम बाक़ी है और मुंबई के लिए आज‌ एक मौक़ा दस्तयाब रहेगा कि वो ग्रुप में सब से आख़िरी मुक़ाम पर फ़ाइज़ प्रथ स्कोर चरस के ख़िलाफ़ कामयाबी हासिल करते हुए इस मुक़ाम पर अपनी दावेदारी साबित कर

चैंपियंस लीग के ग्रुप ए में अमलन सेमीफाइनल के लिए एक मुक़ाम बाक़ी है और मुंबई के लिए आज‌ एक मौक़ा दस्तयाब रहेगा कि वो ग्रुप में सब से आख़िरी मुक़ाम पर फ़ाइज़ प्रथ स्कोर चरस के ख़िलाफ़ कामयाबी हासिल करते हुए इस मुक़ाम पर अपनी दावेदारी साबित करदे।

मुंबई इंडियंस टीम के ग्रुप‌ में फ़िलहाल तीसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ है, जैसा कि उसने 6 निशानात हासिल कर रखे है, लेकिन न्यूज़ीलैंड से ताल्लुक़ रखने वाली टीम ओटागो वाल्टिस ने 10 निशानात के ज़रिया दूसरा मुक़ाम हासिल कर रखा है। राजिस्थान रॉयल्स‌ 12 निशानात के ज़रिया ना सिर्फ़ ग्रुप‌ में पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ है बल्कि उसने सेमीफाइनल में भी रसाई हासिल करली है।

मुंबई को सेमीफाइनल में रसाई के लिए आज‌ अपनी तमाम तर सलाहियतों के मुताबिक़ मुज़ाहरा करना होगा ताकि वो 10 निशानात को बराबरी करने के इलावा ओटागो से अपने रन रेट को बेहतर करसके। रोहित शर्मा की ज़ेर क़ियादत मुंबई इंडियंस के हौसले उस वक़्त बुलंद हुए, जब उसने लाइंस के ख़िलाफ़ अपने गुजिश्ता मुक़ाबला में 7 विकटों की कामयाबी हासिल की है।

इस में कोई शक नहीं कि मुंबई इंडियंस का बैटिंग शोबा काफ़ी ताक़तवर है और वो स्कोर चरस के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरा करने में कामयाब भी होसकता है। मुंबई इंडियंस के लिए टूर्नामेंट का शुरु बेहतर नहीं हुआ, जैसा कि उसे इफ़्तिताही मुक़ाबला में राजिस्थान रॉयल्स‌ के ख़िलाफ़ हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी जब कि दूसरा मुक़ाबला बारिश की नज़र होगया था, लेकिन लाइंस के ख़िलाफ़ मुक़ाबला में मुंबई इंडियंस ने पहले अपनी हरीफ़ टीम को 140/5 तक महिदूद रखा, फिर उसके बाद कामयाबी के लिए मतलूबा निशाना 9 गेंदें पहले ही हासिल करलिया।

बौलिंग शोबा में लसिथ मलंगा की मौजूदगी में मेचल जॉनसन के मुज़ाहिरे तवक़्क़ुआत के मुताबिक़ हैं।

TOPPOPULARRECENT