Monday , December 18 2017

मुंबई दहश्तगर्द हमले के कई हक़ीक़ी ख़ाती अदालती कार्रवाई से महफ़ूज़ , हिंद ।पाक मोतमिदों कि बातचित‌ में दावा

ईस्लामाबाद । हिंदूस्तान ने आज मुंबई दहश्तगर्द हमलों के हक़ीक़ी ख़ातियों पर मुक़द्दमा चलाने में इंतिहाई सुस्त रफ़्तार पेशरफ़त पर चिंता जाहिर‌ करते हुए कहा कि कई लोग‌ जो हक़ीक़ी मुल्ज़िमहैं। अब तक पाकिस्तानी अदालतों में पेश तक नहीं किए

ईस्लामाबाद । हिंदूस्तान ने आज मुंबई दहश्तगर्द हमलों के हक़ीक़ी ख़ातियों पर मुक़द्दमा चलाने में इंतिहाई सुस्त रफ़्तार पेशरफ़त पर चिंता जाहिर‌ करते हुए कहा कि कई लोग‌ जो हक़ीक़ी मुल्ज़िमहैं। अब तक पाकिस्तानी अदालतों में पेश तक नहीं किए जा सके।

हिंद । पाक मोतमद‌ दाख़िला सतह की ईस्लामाबाद में बातचीत कि शुरुआत‌ होने पर हिंदूस्तान के मोतमद दाख़िला आर के सिंह ने पाकिस्तान के मोतमद दाख़िला के साथ थोडी देर विचारजाहिर करने के बाद प्रैस कान्फ़्रैंस से बयान‌ करते हुए कहा कि मौजूदा दो रोज़ा बातचित‌ इंतिहाई अहम हैं और तवक़्क़ो हैकि इन में वीज़ा निज़ाम में नरमी पैदा करने पर ग़ौर किया जाएगा।

लेकिन‌ उन्हों ने अफ़सोस जाहिर‌ करते हुए कहा कि हिंदूस्तान के बार बार इसरार के बावजूद पाकिस्तानी अदालत में मुंबई दहश्तगर्द हमले के मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ इंतिहाई सुस्त रफ़्तार पेशरफ़त होरही है। यहां तक कि बाज़ हक़ीक़ी ख़ातियों को पाकिस्तान की किसी भी अदालत में अब तक पेश भी नहीं किया गया । उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान ने हिंदूस्तान के मुतालिबात‌ पर कोई मौज़ूं जवाब तक नहीं दिया।

TOPPOPULARRECENT