Friday , April 20 2018

मुअम्मर अफ़राद के साथ बुरे सुलूक में दोगुना इज़ाफ़ा

बहू , बेटों की जानिब से सब से ज़्यादा बुरा सुलूक , हेल्प एच की रिपोर्ट

बहू , बेटों की जानिब से सब से ज़्यादा बुरा सुलूक , हेल्प एच की रिपोर्ट

हेल्प एच इंडिया की जानिब से वर्ल्ड एल्डर अबेवस अवेरनेस डे के मौक़े पर जारी करदा एक रिपोर्ट में बताया गया कि उम्र रसीदा-ओ-मुअम्मर अफ़राद के साथ ग़लत और बुरे बरताव‌ में पिछले साल के मुक़ाबिल दो गुना इज़ाफ़ा दर्ज हुआ है जब कि इस का फ़ीसद 50 से ज़्यादा होचुका है । मैथ्यू चैरमेन सी ई ओ हेल्प एच इंडिया ने इस रिपोर्ट को जारी करते हुए कहा कि बुरे सुलूक का 48 फ़ीसद मर्द हज़रात और 53 फ़ीसद ख़वातीन शिकार हुए हैं ।

दिल्ली में ये फ़ीसद 22 फ़ीसद , बैंगलौर में सब से ज़्यादा 75 फ़ीसद है । बहोओ की जानिब से सब से ज़्यादा बुरा सुलूक 61 फ़ीसद जब कि बेटों की जानिब से 59 फ़ीसद बुरा सुलूक किया गया है । उस की अहम वजह अपने बुज़ुर्गों की क‌फ़ालत है । बताया गया कि ये आदाद-ओ-शुमार सर्वे के दौरान सामने आए हैं जब कि कई बुज़ुर्ग अफ़राद अपने साथ किए गए बुरे सुलूक की तफ़सीलात सामने नहीं लाते।

इस मौक़े पर ख़िताब करते हुए साबिक़ रुकन पार्लियामेंट डाक्टर राव‌ चिल्का नैनी ने कहा कि ज़रूरत इस बात की है कि सर्वे की रोशनी में बुज़ुर्गों के साथ बुरे सुलूक को रोकने के इक़दामात किए जाएं । उन्होंने बुज़ुर्गों को मश्वरा दिया कि वो अपने अरकाने ख़ानदान पर मुनहसिर ना रहे । डाक्टर मित्तल साबिक़ सदर ऑल इंडिया सीनिय‌र सिटीज़न बुज़ुर्गों के साथ बुरे सुलूक पर सख़्त तशवीश का इज़हार किया।

नागेश्वर राव‌ सदर APSCON ने इस ज़िमन में हेल्प एच इंडिया की सताइश की । उन्होंने कहा कि बहैसियत एक टीचर वो तलबा को बुज़ुर्गों की इज़्ज़त-ओ‍-एहतेराम का सबक़ देते हैं । इस मौक़े पर आई वी एन एल चारी नायब सदर ट्यून स्टेज़ कॉन्फ्रेडरेशन ने भी ख़िताब किया ।

TOPPOPULARRECENT