Tuesday , January 16 2018

मुक़द्दस मुक़ामात के सफ़र पर 50 फीसद रियायत

हैदराबाद 21 जनवरी ( प्रेस नोट ) कौंसिल जनरल इरान आग़ा महमूद सफ़ारी ने आज वज़ीर अकलियती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह से मुलाक़ात की । इस मुलाक़ात में कई अहम उमूर पर तबादला ख़्याल किया गया । वज़ीर अकलियती बहबूद ने इरान में वाक़ै मु

हैदराबाद 21 जनवरी ( प्रेस नोट ) कौंसिल जनरल इरान आग़ा महमूद सफ़ारी ने आज वज़ीर अकलियती बहबूद जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह से मुलाक़ात की । इस मुलाक़ात में कई अहम उमूर पर तबादला ख़्याल किया गया । वज़ीर अकलियती बहबूद ने इरान में वाक़ै मुक़द्दस मुक़ामात के सफ़र के ताल्लुक़ से और हुकूमत की इमदाद के ताल्लुक़ से तबादला ख़्याल किया जिस पर कौंसिल जनरल इरान ने इरान में मज़हबी मुक़ामात के सफ़र को महिकमा अकलियती बहबूद की जानिब से स्पांसर करने पर 50 फीसद रियायत फ़राहम करने रजामंदी का इज़हार किया । उन्हों ने कहा कि इरान की आसमान आवर लाईनज़ की जानिब से हैदराबाद ता मशहद ( इरान ) परवाज़ों का आइन्दा दो हफ़्तों में आग़ाज़ किया जा रहा है ।

हर हफ़्ता दो परवाज़ें चलाई जाएंगी । इन परवाज़ों में मुक़द्दस सफ़र पर 50 फीसद रियायत दी जाएगी। वज़ीर अकलियती बहबूद ने इस मुलाक़ात में वक़्फ़ बोर्ड और दारु अलमारफ़ की ख़िदमात का तज़किरा किया जिस पर कौंसिल जनरल इरान ने एक इरानी वक़्फ़ वफ़द के दौरा हैदराबाद को यक़ीनी बनाने का तीक़न दिया । कौंसिल जनरल इरान ने कहा कि हिंदूस्तानी तलबा खासतौर पर मुस्लिम तलबा की मदद केलिए इरान की जामा इल्ल मुस्तफ़ा इंटरनेशनल यूनीवर्सिटी की हैदराबाद में ब्रांच क़ायम करने रजामंदी का इज़हार किया और कहा कि इस मक़सद केलिए उसे तरुमलगेरी इलाक़ा में वाक़ै वक़्फ़ अराज़ी दरकार है उसे लीज़ पर दिया जाना चाहीए ।

वज़ीर अकलियती बहबूद ने इस सिलसिला में चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से तबादला ख़्याल करने का तयक़ुन दिया । कौंसिल जनरल इरान ने मतला किया कि क़ौंसलख़ाना की जानिब से महिकमा आसार क़दीमा से इश्तिराक के ज़रीया बादशाही आशूर ख़ाना की तज़ईन नौ की जा रही है और वहां इरानी रिसर्च सैंटर क़ायम किया जाएगा। उन्हों ने वज़ीर मौसूफ़ को मौलाना आज़ाद यूनीवर्सिटी में 7 फ़बरोरी को होने वाली बैन उल-अक़वामी कान्फ़्रैंस और क़ौंसलख़ाना इरान वाक़ै हैदराबाद में 10 फ़बरोरी को इरानी क़ौमी दिन की तक़ारीब में भी मदऊ किया ।

TOPPOPULARRECENT