Tuesday , December 12 2017

मुकेश अंबानी का गिरफ़्तारी वारंट जारी

तरीसोर(केरला) १७ दिसंबर: (पी टी आई) सदर नशीन-ओ-मैनेजिंग डायरेक्टर रिलायंस ग्रुप आफ़ इंडस्ट्रीज़ मुकेश अंबानी का एक काबिल ज़मानत गिरफ़्तारी वारंट कनज़्यूमर फोरम तरीसोर की जानिब से जारी किया गया है, क्योंकि वो एक शख़्स को 24 हज़ार रुपय जु

तरीसोर(केरला) १७ दिसंबर: (पी टी आई) सदर नशीन-ओ-मैनेजिंग डायरेक्टर रिलायंस ग्रुप आफ़ इंडस्ट्रीज़ मुकेश अंबानी का एक काबिल ज़मानत गिरफ़्तारी वारंट कनज़्यूमर फोरम तरीसोर की जानिब से जारी किया गया है, क्योंकि वो एक शख़्स को 24 हज़ार रुपय जुर्माना की रक़म अदा करने से क़ासिर रहे, जिस ने 2003 रिलायांस के एक शोरूम से मोबाइल फ़ोन ख़रीदा था।

अंबानी को फोरम के इजलास पर आइन्दा साल 15 फरवरी को हाज़िर होना है। फोरम की सदर पद्मिनी सुदेश के जारी करदा हुक्म के मुताबिक़ डाक्टर जोज़्फ मकोलल की दरख़ास्त पर जिन्हों ने मोबाइल फ़ोन ख़रीदा था, जिस की मुख़्तलिफ़ ख़ुसूसीयात का रिलाइंस के रीटेल शोरूम ने 2003 में दावा किया था और दस हज़ार रुपय क़ीमत पर मोबाइल फ़ोन फ़रोख़त किया गया था। लेकिन रिलाइंस फ़रोख़त की मुबय्यना ख़ुसूसीयात की तकमील से क़ासिर रहा।

चुनांचे ख़रीदार ने फोरम से रब्त पैदा करते हुए हर्जाना तलब किया। मोबाइल फ़ोन की गारंटी बारह माह थी। फ़ोर्म ने 24 हज़ार रुपय जुर्माना अंदरून दो माह फ़ैसला की तारीख़ 30 अक्तूबर 2010 से अदा करने की हिदायत दी थी, लेकिन रिलायांस अदायगी से क़ासिर रहा, जिस की बिना पर दुबारा दरख़ास्त दाख़िल की गई। इस दरख़ास्त की बिना पर मुकेश अंबानी का गिरफ़्तारी वारंट जारी किया गया।

TOPPOPULARRECENT