Sunday , December 17 2017

मुख़्तलिफ़ मसाइल पुरशोर-ओ-गुल ,पार्लीयामेंट के दोनों ऐवानों के इजलास बार बार मुल्तवी

पार्लीयामेंट के दोनों ऐवान मुख़्तलिफ़ मसाइल बिशमोल केरला का सोलार अस्क़ाम , जम्मू में फ़सादाद ,अराज़ी अस्क़ाम जिस में मुबय्यना तौर पर सोनीया गांधी के दामाद वड्रा शामिल‌ हैं और तेलंगाना पर मुसलसल शोर -ओ-गुल की वजह से पार्लीयामें

पार्लीयामेंट के दोनों ऐवान मुख़्तलिफ़ मसाइल बिशमोल केरला का सोलार अस्क़ाम , जम्मू में फ़सादाद ,अराज़ी अस्क़ाम जिस में मुबय्यना तौर पर सोनीया गांधी के दामाद वड्रा शामिल‌ हैं और तेलंगाना पर मुसलसल शोर -ओ-गुल की वजह से पार्लीयामेंट के दोनों ऐवानों के इजलास कई बार और आख़िर कार दिन भर केलिए मुल्तवी कर दिए गए ।

लोक सभा के इजलास में आँजहानी अरकान को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने के बाद बाएं बाज़ू के अरकान सोलार अस्क़ाम की अदालती तहक़ीक़ात और चीफ़ मिनिस्टर केरला ओम्मेन चांडी के इस्तीफे का मुतालिबा करते हुए ऐवान के वस्त में जमा होगए ,नारे बाज़ी की और बयानर लहराते रहे जिस पर तहरीर था केरला में सोलार अस्क़ाम क़ौम केलिए शर्मनाक बी जे पी अरकान ने आई ए ऐस ओहदेदार अशोक खेमका के राबरोडरा पर ताज़ा इल्ज़ामात के सिलसिले में मसला उठाया ।

कांग्रेस के अरकान जो तेलंगाना मुख़ालिफ़ हैं तेलुगुदेशम के अरकान-ए-पार्लीयामेंट के साथ इंसाफ़ का मुतालिबा करते हुए नारे बाज़ी कररहे थे ।शोर-ओ-गुल जारी रहने पर स्पीकर मीरा कुमार ने लोक सभा के इजलास आग़ाज़ के कुछ ही देर बाद दोपहर तक केलिए मुल्तवी कर दिया ।राज्य सभा में वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान दो बार इजलास मुनाक़िद किया गया क्योंकि अपोज़ीशन अरकान कशतवार में फ़सादाद ,केरला में सोलार अस्क़ाम और आंध्रप्रदेश की तक़सीम के ख़िलाफ़ पुरशोर एहतेजाज कररहे हैं ।

बी जे पी के ऐम वैंकेया नायडू ने कहा कि क़ाइद अपोज़ीशन अरूण जेटली कशतवार के फ़सादाद और हुकूमत जम्मू-ओ-कश्मीर की तरफ‌ से दौरा से रोकने के बारे में बयान देना चाहते हैं । सदर नशीन हामिद अंसारी ने जेटली से तक़रीर करने केलिए कहा लेकिन बाएं बाज़ू के अरकान ऐवान के वस्त में जमा होगए ।

वो केरला में सोलार अस्क़ाम और तिरुवनंतपुरम में रियास्ती का मुहासिरा करने के प्रोग्राम पर मर्कज़ी फोर्सेस की तायनाती के ख़िलाफ़ बैनर लहरा रहे थे । शोर-ओ-गुल के दौरान सदर नशीन ने ऐवान का इजलास 15 मिनट केलिए मुल्तवी कर दिया लेकिन दुबारा कार्रवाई का आग़ाज़ होने पर यही सूरत-ए-हाल बरक़रार रही ।

तेलुगुदेशम अरकान आंध्रप्रदेश की तक़सीम के ख़िलाफ़ बैनरस लहराते हुए ऐवान के वस्त में जमा होगए । बरसर-ए-इक्तदार पार्टी के अरकान ने पार्लीयामेंट में मौजूदा सूरत-ए-हाल के बारे में एक भी सवाल का जवाब ना हासिल होने पर तशवीश ज़ाहिर की । बादअज़ां सदर नशीन ने राज्य सभा का इजलास दोपहर तक केलिए मुल्तवी कर दिया ।

तशद्दुद ज़दा जम्मू-कश्मीर की सूरत-ए-हाल क़ाबू होने का इद्दिआ करते हुए मर्कज़ी वज़ीर फाईनानस पी चिदम़्बरम ने राज्य सभा से ख़िताब के दौरान कहा कि मर्कज़ रियास्ती हुकूमत को नज़म-ओ-क़ानून की बरक़रारी केलिए हर मुम्किन मदद फ़राहम करेगा और 1990 के इजतिमाई नक़ल मुक़ाम के वाक़िये का इआदा होने की इजाज़त नहीं दी जाएगी ।

उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे की जानिब से राज्य सभा में बयान दिया क्योंकि शिंदे फ़रीश हैं । उन्होंने रियास्ती हुकूमत के अरूण जेटली को कशतवार का दौरा करने की इजाज़त ना देने के फ़ैसला का दिफ़ा किया ।

TOPPOPULARRECENT