Sunday , December 17 2017

मुख़्तलिफ़ ख़वातीन के क़त्ल में शामिल् शख़्स गिरफ़्तार

डी एस पी ऑफ़िस शादनगर में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से डी आई जी वाई गंगा धर ने मुख़ातिब करते हुए बताया कि ज़िला महबूबनगर के मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों के हुदूद और साइबराबाद के हुदूद में नामालूम ख़वातीन के मुख़्तलिफ़ क़त्ल की वारदातों

डी एस पी ऑफ़िस शादनगर में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से डी आई जी वाई गंगा धर ने मुख़ातिब करते हुए बताया कि ज़िला महबूबनगर के मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों के हुदूद और साइबराबाद के हुदूद में नामालूम ख़वातीन के मुख़्तलिफ़ क़त्ल की वारदातों में शामिल् ई श्रीनो उम्र 36 साल साकिन गोल्डीड बालानगर मंडल महबूबनगर को शादनगर पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया।

उन्होंने तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए बताया कि ई श्रीनो जुमला 9 ख़वातीन के क़त्ल की वारदातों में शामिल था। मुल्ज़िम श्रीनो शराब और सेंधी ख़ानों पर पहूंच कर ख़वातीन को तन्हा पाकर किसी तरह अपनी तरफ राग़िब करते हुए ख़वातीन के साथ दोस्ताना माहौल पैदा करते हुए उनको सेंधी और शराब पिला कर ख़वातीन के पास मौजूद जे़वरात छीन कर उनका क़त्ल कर दिया करता था। ख़वातीन का क़त्ल करने का आदी होगया था। मज़कूरा मुल्ज़िम को इस से पहले 2007 में 7 साल की सज़ा भी होचुकी है।

TOPPOPULARRECENT