Tuesday , December 12 2017

मुज़ाकरात, दहश्तगर्दी से निमटने का वाहिद मुतबादिल – पाकिस्तान

पाकिस्तान ने कहा कि बात चीत इस के ख़्याल में दहश्तगर्दी की लानत से निमटने का वाहिद दरुस्त रास्ता है। मुल्क की ताक़तवर फ़ौज हुकूमते पाकिस्तान के साथ इस मअसले की यकसूई के लिए यही रास्ता इख़्तियार किए हुए है। पाकिस्तान के वज़ीरे दा

पाकिस्तान ने कहा कि बात चीत इस के ख़्याल में दहश्तगर्दी की लानत से निमटने का वाहिद दरुस्त रास्ता है। मुल्क की ताक़तवर फ़ौज हुकूमते पाकिस्तान के साथ इस मअसले की यकसूई के लिए यही रास्ता इख़्तियार किए हुए है। पाकिस्तान के वज़ीरे दाख़िला चौधरी निसार अली ख़ान ने कहा कि हकूमते पाकिस्तान की बात चीत की पेशकश गैर मशरूत है।

फ़ौज बात चीत के मुतबादिल की मुकम्मल तौर पर हामी है और चाहती है कि दहश्तगर्दी और इंतिहापसंदी पर क़ाबू पाने के लिए बात चीत को अव्वलीन तरजीह देनी चाहीए। वज़ीर दाख़िला पाकिस्तान ने कहा कि वो बात चीत के नाकाम होने की सूरत में किसी दूसरी तंज़ीम से बात चीत करना नहीं चाहते। उन्हों ने कहा कि फ़िलहाल हम किसी से भी बात चीत के लिए तैयार हैं। मुज़ाकरात हमारी अव्वलीन तरजीह है।

उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान के 40 हज़ार से ज़्यादा शहरी, फ़ौजी, मुलाज़मीन पुलिस और दीगर अफ़राद दहश्तगर्द सरगर्मियों में हलाक किए जा चुके हैं। उन्हों ने कहा कि ये भी हक़ीक़त है कि पाकिस्तान के अंदर जो लोग दहश्तगर्द कार्यवाहीयां जारी रखे हुए हैं, उन के अपने बेक़सूर बच्चे भी हलाक हो चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT