Friday , December 15 2017

मुझे फ़्रांस के हवाले किया जाए – सालेह अबदूस्सलाम

गुज़िश्ता हफ़्ते बेल्जियम के दारुल हुकूमत से गिरफ़्तार होने वाले पैरिस हमलों के मर्कज़ी मुश्तबा मुल्ज़िम सालेह अबदूस्सलाम का कहना है कि उसे जल्द अज़ जल्द फ़्रांसीसी हुकूमत के हवाले किया जाए।

अब तक वो अपने पैरिस हुक्काम के हवाले किए जाने के ख़िलाफ़ था। जुमेरात को बेल्जियम के दारुल हुकूमत ब्रसेल्ज़ में पैरिस हमलों के मर्कज़ी मुश्तबा मुल्ज़िम के वकील दिफ़ा स्वेन मारी का मीडिया से गुफ़्तगु करते हुए कहना था कि सालेह अबदूस्सलाम चाहता है कि जितनी जल्द मुम्किन हो, उसे पैरिस हुक्काम के हवाले कर दिया जाए।

अबदूस्सलाम को मुसलसल छापों और पुलिस की तरफ़ से तवील तलाश के बाद गुज़िश्ता जुमे को गिरफ़्तार किया गया था। तफतीशी हुक्काम के मुताबिक़ इस मुल्ज़िम के मुम्किना तौर पर ब्रसेल्ज़ के हमला आवरों से भी राबते रहे होंगे।

दूसरी जानिब अबदूस्सलाम ने ऐसे किसी भी मुम्किना राबते की तरदीद की है। वकील दिफ़ा स्वेन मारी का कहना था कि अबदूस्सलाम को ब्रसेल्ज़ एयरपोर्ट और मेट्रो ट्रेन हमलों के बारे में बिलकुल भी कोई इल्म नहीं था।

वकील दिफ़ा ने बताया कि छब्बीस साला अबदूस्सलाम ब्रसेल्ज़ हमलों के बारे में तफ़तीश कारों से किसी भी किस्म का तआवुन इस वजह से नहीं करना चाहता क्यों कि उसे उनका बिलकुल इल्म ही नहीं था।

TOPPOPULARRECENT