Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / मुझे बदनाम करने की साज़िशें हो रही हैं :मोदी

मुझे बदनाम करने की साज़िशें हो रही हैं :मोदी

ओडिशा 22 फ़रवरी: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने इल्ज़ाम आइद किया कि कुछ एनजीऔज़ और ब्लैक मार्केटर्स मिलकर मेरी हुकूमत को ग़ैर-मुस्तहकम करने की साज़िश कर रहे हैं मुझे बदनाम करते हुए हुकूमत को बेदखल करनाचाहते हैं।

उन्होंने ये अह्द किया कि वो एसी किसी भी साज़िश का शिकार नहीं होंगे और किसी की चालों के सामने सर-ए-तस्लीम ख़म नहीं करेंगे। वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि बाज़ लोग इस हक़ीक़त को हज़म नहीं कर रहे हैं कि एक चाय वाला मुल्क का वज़ीर-ए-आज़म बन गया है। जब से ये चाईवाला इक़तिदार सँभाला है ये लोग मेरी हुकूमत गिराने और मुझे बदनाम करने की तमाम साज़िशें कर रहे हैं।

आपने हालिया दिनों में देखा होगा कि मेरी हुकूमत पर हर तरहा से हमले किए जा रहे हैं मुझे ही निशाना बनाया जा रहा है और इस के लिए कुछ टोली मुसलसिल सरगर्म हैं। उन लोगों को ये बर्दाश्त नहीं हो रहा है कि आख़िर एक चाय वाला मुल्क का वज़ीर-ए-आज़म किस तरह बन गया।

किसानों की रैली से ख़िताब करते हुए वज़ीर-ए-आज़म मोदी ने कहा कि जो लोग मेरी हुकूमत को गिराना चाहते हैं उन्होंने मुख़्तलिफ़ साज़िशें शुरू की हैं। वज़ीर-ए-आज़म ने किसी का नाम लिए बग़ैर और किसी की ख़ास निशानदेही किए बग़ैर कहा कि मैंने कुछ सख़्त इक़दामात किए हैं इसी लिए उन लोगों को मसाइल का सामना करना पड़ रहा है।

उन्होंने ये रिमार्कस भी किए कि उनकी हुकूमत ने चोर बाज़ारी को रोकने के लिए निम से तैयार करदा यूरिया बनाई और पहले जिस तरह होता था अब एसा नहीं होगा।

TOPPOPULARRECENT