मुतवल्ली के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा से दस्तबरदारी पर एहतेजाज की कोशिश

मुतवल्ली के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा से दस्तबरदारी पर एहतेजाज की कोशिश
Click for full image

ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ में अक़्लीयती बहबूद के आला ओहदेदारों की मुदाख़िलत और कार्यवाईयों से दस्तबरदारी के ख़िलाफ़ मुस्लिम तन्ज़ीमों ने आज हज हाउज़ के रूबरू एहतेजाज मुनज़्ज़म करने की कोशिश की।

ताहम पुलिस ने इस की इजाज़त नहीं दी। पुलिस की भारी जमीअत को हज हाउज़ में तैनात करते हुए एहतेजाजी धरने को रोकने की कोशिश की गई। साबिक़ रुक्न राज्य सभा अज़ीज़ पाशाह की क़ियादत में तंज़ीम इन्साफ़, दक्कन वक़्फ़ प्रोटेक्शन सोसाइटी और दीगर तन्ज़ीमों की जानिब से आज एहतेजाज करने का फैसला किया गया।

इस सिलसिले में पुलिस में दरख़ास्त दाख़िल की गई। ताहम लम्हा आख़िर में पुलिस ने धरने की इजाज़त देने से इनकार कर दिया। अज़ीज़ पाशा ने पुलिस के इस रवैय्या पर नाराज़गी का इज़हार करते हुए जम्हूरी अंदाज़ में एहतेजाज को रोकने की मुज़म्मत की।

उन्होंने कहा कि जम्हूरियत में अवाम को एहतेजाज का हक़ हासिल है और वक़्फ़ बोर्ड में जारी धांदलियों के ख़िलाफ़ जद्दो जहद करने वाली तन्ज़ीमों ने आला ओहदेदारों की तवज्जा मबज़ूल कराने के लिए एहतेजाज का फैसला किया था। उन्होंने कहा कि तंज़ीम इन्साफ़ और दीगर इदारे ओक़ाफ़ी जायदादों की तबाही के ख़िलाफ़ अपनी जद्दो जहद जारी रखेंगे।

Top Stories