Saturday , January 20 2018

मुतवफ़्फ़ी दलित स्कालर के हामियों पर आरएसएस का हमला

मुंबई: हैदराबाद यूनीवर्सिटी के एक तालिब-इल्म की ख़ुदकुशी के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरीन की एक एहतेजाजी जुलूस पर आरएसएस कारकुनों ने हमला कर दिया जिस पर दोनों ग्रुप्स इलाक़ा धारों में मुतसादिम हो गए। पुलिस ने बताया कि इस वाक़िये में एक दर्जन अफ़राद के ख़िलाफ़ गड़बड़ और तशद्दुद बरपा करने के इल्ज़ाम में एफ़आईआर दर्ज कर लिया गया।

जस्टिस फ़ार रोहित जवाइंट ऐक्शण कमेटी के बैनर तले धारवी के मुख़्तलिफ़ ग्रुप्स बिशमोल नेशनलिस्ट फ़ोर्म ने ये एहतेजाजी मुज़ाहरा किया था जिसके दौरान आर एस एस कारकुनों ने पत्थरों और लाठियों से हमला कर दिया। इस हमले में कम अज़ कम एक दर्जन मुज़ाहिरीन ज़ख़मी हो गए।

बीजेपी लीडर और मुक़ामी रुकन असेम्बली ताम्मुल सेलों ने इल्ज़ाम आइद किया कि नेशनलिस्ट फ़ोर्म से वाबस्ता तलबा-ए-अचानक आरएसएस ऑफ़िस के क़रीब ठहर गए और अज़ीम क़ियादत के बारे में ग़ैर शाइस्ता रिमार्कस किए। आरएसएस वोलेंटियर्स ने एहतेजाजियों को चले जाने के लिए कहा लेकिन एहतेजाजियों की हिट धर्मी के बाइस दोनों ग्रुप्स में तसादुम हुआ।

डिप्टी कमिशनर पुलिस मनीष पाटेल ने बताया कि दोनों फ़रीक़ों ने एक दूसरे के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाए जिसकी तहक़ीक़ात की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT