Saturday , December 16 2017

मुतास्सिरा इलाक़ों में डी जी पी का तफ़सीली दौरा

पुराने शहर के हस्सास इलाक़ों में कर्फ्यु नाफ़िज़ करने के बाद आज शाम डायरेक्टर जनरल पुलिस मिस्टर वे दिनेश रेड्डी ने दीगर आला पुलिस ओहदेदारों के हमराह मुतास्सिरा इलाक़ों का दौरा किया । मलकपेट अस्सिटैंट कमिशनर पुलिस ऑफ़िस में अख़बारी

पुराने शहर के हस्सास इलाक़ों में कर्फ्यु नाफ़िज़ करने के बाद आज शाम डायरेक्टर जनरल पुलिस मिस्टर वे दिनेश रेड्डी ने दीगर आला पुलिस ओहदेदारों के हमराह मुतास्सिरा इलाक़ों का दौरा किया । मलकपेट अस्सिटैंट कमिशनर पुलिस ऑफ़िस में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डी जी पी ने कहा कि पुराने शहर में हालात क़ाबू में है और आला ओहदेदारों की निगरानी में हस्सास इलाक़ों में पुलिस की गशत की जा रही है ।

उन्हों ने कहा कि अवाम के तमाम तबक़ात को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने के लिए मूस्सिर इंतिज़ामात किए गए और अवाम को ख़ौफ़ज़दा होने की ज़रूरत नहीं है । उन्हों ने मज़ीद कहा कि हैदराबाद गंगा जमनी तहज़ीब का गहवारा रहा है और शहरयान हैदराबाद उस तहज़ीब को बरक़रार रखने के लिए हरमुमकिन कोशिश करें ।

मिस्टर दिनेश रेड्डी ने ये वाज़िह तौर पर कहा कि फ़िर्कावाराना फ़साद में किसी की भी मौत वाके नहीं हुई है और अवाम अफ़्वाहों पर तवज्जा ना दें बल्कि ख़ातियों से मुताल्लिक़ इत्तिला मुक़ामी पुलिस या दीगर आला पुलिस ओहदेदारों को फ़राहम करें ।

डी जी पी ने मज़ीद कहा कि संगा रेड्डी वाक़िया में भी ख़ातियों को गिरफ़्तार किया गया है और हैदराबाद में पेश आए फ़साद के पसेपर्दा अनासिर को बहुत जल्द गिरफ़्तार कर लिया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT