Friday , January 19 2018

मुतास्सिरीन फ़सादात‌ की राय दही की बी जे पी उम्मीदवार की मुख़ालिफ़त

एक नया तनाज़ा पैदा करते हुए बी जे पी के लोक सभा उम्मीदवार और मुज़फ़्फ़र नगर फ़साद मुक़द्दमात के मुल्ज़िमीन में से एक रुकन असेम्बली हुक्म सिंह ने आज कहा कि वो मुतास्सिरीन फ़सादात‌ की आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में मुज़फ़्फ़र नगर के हलक़े से राय

एक नया तनाज़ा पैदा करते हुए बी जे पी के लोक सभा उम्मीदवार और मुज़फ़्फ़र नगर फ़साद मुक़द्दमात के मुल्ज़िमीन में से एक रुकन असेम्बली हुक्म सिंह ने आज कहा कि वो मुतास्सिरीन फ़सादात‌ की आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में मुज़फ़्फ़र नगर के हलक़े से राय दही की मुख़ालिफ़त करेंगे क्योंकि ये तमाम पनाह गज़ीन उनके इंतेख़ाबी हलक़े कैराना में सरकारी अराज़ी पर गै़रक़ानूनी तौर पर क़ियाम किए हुए हैं।

हुक्म सिंह ने कहा कि वो इन ख़ुद साख़ता पनाह गज़ीनों को उनके इंतेख़ाबी हलक़ा कैराना ज़िला शामली के फ़हरिस्त राय दहिंदगान में शामिल करने की मुख़ालिफ़त करेंगे क्योंकि ये लोग अपने घरों से दूर सरकारी अराज़ी पर नाजायज़ क़बज़ा करके ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं। उन्हों ने कहा कि उनके नाम उनके आबाई मुक़ामात की राय दहनदों की फ़हरिस्तों से हज़फ़ किए जा चुके हैं।

उन्होंने मज़ीद कहा कि वो किसी भी पनाह गज़ीन कैंप का जो कैराना में है, इंतेख़ाबी मुहिम के दौरान दौरा नहीं करेंगे क्योंकि जो लोग पनाह गज़ीन कैम्पों में मुक़ीम हैं वो उन के इंतेख़ाबी हलक़े के राय दहनदे नहीं हैं। 7 हज़ार से ज़्यादा पनाह गज़ीन 9 पनाह गज़ीन कैम्पों में कैराना में मुक़ीम हैं।

ये कैंप्स मुल्क पर, खरगाओं, बरनावी, डॉ वेरी, ख़िरद, रोटन, टीसानग, एमिटी ख़िरद इलाक़ों में वाक़्य है। हुक्म सिंह ने साबिक़ चीफ़ जस्टिस राजिंदर सच्चर के कल के तबसरे पर भी शदीद रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया जिन्होंने सियासी पार्टीयों के मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ के मुल्ज़िमीन को लोक सभा का इंतेख़ाबी टिकट देने की कार्रवाई पर सख़्त तन्क़ीद की है।

कैराना के रुकन असेम्बली ने दावा किया कि ये तबसरा ग़लत और बेबुनियाद है क्योंकि किसी भी अदालत में उन के ख़िलाफ़ ताहाल फ़सादात‌ से मुताल्लिक़ किसी भी मुक़द्दमे में फ़र्द-ए-जुर्म नहीं पेश किया गया। हुक्म सिंह कैराना के रुकन असेम्बली हैं और ईसी हलक़े से बी जे पी के टिकट पर लोक सभा इंतेख़ाबात में मुक़ाबला कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT