Monday , December 18 2017

मुत्तहदा अरब अमीरात में दहशतगर्द कारकुन गिरफ़्तार

दुबई, 27 दिसंबर: (पीटीआई) मुत्तहदा अरब अमीरात ने आज दावा किया है कि मुत्तहदा अरब अमीरात और सऊदी दहशतगर्द कारकुनों के एक तंज़ीम को नाकारा बना दिया गया। ये तंज़ीम मुबय्यना तौर पर मुत्तहदा अरब अमीरात और सऊदी अरब में दहशतगर्द हमलों की साज

दुबई, 27 दिसंबर: (पीटीआई) मुत्तहदा अरब अमीरात ने आज दावा किया है कि मुत्तहदा अरब अमीरात और सऊदी दहशतगर्द कारकुनों के एक तंज़ीम को नाकारा बना दिया गया। ये तंज़ीम मुबय्यना तौर पर मुत्तहदा अरब अमीरात और सऊदी अरब में दहशतगर्द हमलों की साज़िश कर रही थी।

इसके अरकान जो मुनहरिफ़ ग्रुप से ताल्लुक़ रखते थे, गिरफ़्तार कर लिए गए। एक सरकारी बयान में जो सरकारी ज़ेर‍ ए‍ इंतेज़ाम ख़बररसां इदारा वाम ने जारी किया है, कहा गया है कि ये कार्रवाई सऊदी अरब के इश्तिराक-ओ-तआवुन के ज़रीया मुम्किन हो सकी।

दहशतगर्द तंज़ीम ने आलात और माद्दे हासिल किए थे ताकि उन्हें दहशतगर्द कार्यवाईयों में मुत्तहदा अरब अमीरात और सऊदी अरब में इस्तेमाल किया जा सके। बयान के बमूजब मुत्तहदा अरब अमीरात में गिरफ़्तार शूदा अफ़राद सऊदी अरब और मुत्तहदा अरब आमीरात के शहरी हैं और एक मुनहरिफ़ ग्रुप से ताल्लुक़ रखते हैं।

ये इस्तिलाह आम तौर पर अलक़ायदा के अरकान के लिए इस्तेमाल की जाती है। सयान्ती ओहदेदारों ने बावसूक़ ज़राए से इत्तिला मिलने के बाद कि मुत्तहदा अरब अमीरात और सऊदी अरब से सयान्ती ख़तरा लाहक़ है, ये कार्रवाई की थी। अमीरात ने कहा कि अमीरात और सऊदी अरब इस इलाक़ा में अमेरीका के हलीफ़ हैं।

क़ब्लअज़ीं सितंबर में 60 से ज़्यादा अफ़राद मुत्तहदा अरब अमीरात में हुकूमत का तख़्ता उल्टने की कोशिश के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT