Saturday , December 16 2017

मुत्तहदा आंध्र के लिए ज़ोर देने का फ़ैसला

हैदराबाद 20 जुलाई: चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने सीमा। आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले रियास्ती वुज़रा से कहा कि तेलंगाना पर फ़िलवक़्त कोई फ़ैसला नहीं हुआ।

हैदराबाद 20 जुलाई: चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने सीमा। आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले रियास्ती वुज़रा से कहा कि तेलंगाना पर फ़िलवक़्त कोई फ़ैसला नहीं हुआ।

रियास्ती काबीना के मीटिंग के बाद सीमा। आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले रियास्ती वुज़रा ने रियास्ती वज़ीर शैलजा नाथ के चैंबर में मुलाक़ात की और तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए मीडीया में शाय होने वाली ख़बरों और दिल्ली की सरगर्मीयों का जायज़ा लिया। इस दौरान उन्होंने रियासत की तक़सीम को रोकने के लिए सीमा। आंध्र में एक जल्सा-ए-आम के इनइक़ाद और कांग्रेस वर्किंग कमेटी के मीटिंग से पहले दिल्ली पहुंच कर मुत्तहदा आंध्र की ताईद में तहरीक चलाने का फ़ैसला किया।

इन वुज़रा ने शाम में कैंप ऑफ़िस पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और दिल्ली की सरगर्मीयों पर तशवीश का इज़हार किया। बावसूक़ ज़राए के बमूजब चीफ़ मिनिस्टर ने वुज़रा को बताया कि उन्होंने रियासत को मुत्तहिद रखने के हक़ में कोर कमेटी के रूबरू नुमाइंदगी की है, उन्होंने मीडीया की ख़बरों से उलझन का शिकार ना होने का वुज़रा को मश्वरह दिया।

इस दौरान वुज़रा ने रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए किए जाने वाले इक़दामात पर चीफ़ मिनिस्टर से तबादला-ए-ख़्याल किया, ताहम चीफ़ मिनिस्टर ने उन्हें चौकन्ना रहने और जल्दबाज़ी में कोई ग़लत क़दम ना उठाने का मश्वरह दिया। उन्होंने वुज़रा के दिल्ली पहुंचने पर कोई एतराज़ ना होने का यकिन दिया और अपनी जानिब से रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए की जाने वाली कोशिश से वाक़िफ़ किराया। उन्होंने सीमा। आंध्र के क़ाइदीन को मश्वरह दिया कि ग्राम पंचायत चुनाव में कांग्रेस उम्मीदवारों को ज़्यादा से ज़्यादा कामयाब बनाईं।

TOPPOPULARRECENT