Thursday , December 14 2017

मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद से तेलंगाना का हुसूल

अलैहदा रियासत तेलंगाना के मसला पर ख़ुदकुशी का इर्तिकाब ना करने की इलाक़ा तेलंगाना के तलबा से अपील करते हुए तेलंगाना पोलटीकल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के चियरमैन प्रोफ़ैसर ऐम कूदनडा राम ने आज कहाकि अगर तमाम जमातें मुत्तहदा तौर पर जद्

अलैहदा रियासत तेलंगाना के मसला पर ख़ुदकुशी का इर्तिकाब ना करने की इलाक़ा तेलंगाना के तलबा से अपील करते हुए तेलंगाना पोलटीकल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के चियरमैन प्रोफ़ैसर ऐम कूदनडा राम ने आज कहाकि अगर तमाम जमातें मुत्तहदा तौर पर जद्द-ओ-जहद करें तो रियासत तेलंगाना का हुसूल हो सकता है।

वीमलवाड़ा मैं अख़बारी नुमाइंदों से मुख़ातब करते हुए प्रोफ़ैसर कूद नडा राम ने कहा कि चूँकि हुक्मराँ जमात कांग्रेस और अपोज़ीशन जमात तेलगुदेशम पार्टी तेलंगाना के मसला पर अपना मौक़िफ़ वाज़ेह करने में नाकाम होगई हैं

इस लिए तलबा ख़ुदकुशी का इक़दाम कर रहे हैं। मिस्टर कूद नडा राम ने कहा कि अगर सयासी जमातें ये चाहती हैं कि तलबा और नौजवानों की जानिब से ख़ुदकुशी के इक़दामात का सिलसिला बंद हो तो उन्हें कम अज़कम अब इस मसला पर अपने मौक़िफ़ को वाज़ेह करना चाहीए।

इस दौरान तेलंगाना जे ए सी की जानिब से शुरू की गई बस यात्रा आज बासिरा ज़िला आदिलाबाद में पहुंची। बादअज़ां क़ाइदीन ने इस यात्रा में हिस्सा लिया और बासिरा में एक मंदिर में पूजा की और अलैहदा रियासत तेलंगाना के हुसूल केलिए ख़ुसूसी पूजा भी की।

TOPPOPULARRECENT