Wednesday , January 17 2018

मुत्तहदा महाज़ की तशकील के लिए मेजूरम की अपोज़ीशन जमातें

मेजूरम में तमाम अपोज़ीशन जमातें हुक्मराँ जमात कांग्रेस के ख़िलाफ़ एक मुत्तहदा महाज़ तश्कील देने के लिए बात चीत कररही हैं। अपोज़ीशन जमात मेजू नेशनल फ्रंट (MNF) के ज़राए ने ये बात बताई जिस के मुताबिक़ अपोज़ीशन पार्टियों जैसे एम एन एफ , मेजूरम

मेजूरम में तमाम अपोज़ीशन जमातें हुक्मराँ जमात कांग्रेस के ख़िलाफ़ एक मुत्तहदा महाज़ तश्कील देने के लिए बात चीत कररही हैं। अपोज़ीशन जमात मेजू नेशनल फ्रंट (MNF) के ज़राए ने ये बात बताई जिस के मुताबिक़ अपोज़ीशन पार्टियों जैसे एम एन एफ , मेजूरम पीपुल्स‌ कान्फ़्रेंस, मेजूरम नेशनलिस्ट पार्टी, मरालेंड डेमोक्रेटिक फ्रंट, बी जे पी और एन सी पी के क़ाइदीन ने कल बात चीत के दूसरे मरहला में हिस्सा लिया जबकि आइन्दा जुमेरात को इनका एक और इजलास किया जाएगा।

अपोज़ीशन जमातें एक मुत्तहदा महाज़ तश्कील देते हुए आने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात के लिए एक मुश्तर्का उम्मीदवार यानी असेंबली ज़िमनी इंतिख़ाबात के लिए उम्मीदवार के इंतिख़ाब के लिए कोशिश‌ है। ख़ुसूसी तौर पर वज़ीर-ए-आला लाल थाहना वाला की मख़ल्वा नशिस्त के लिए उम्मीदवार का इंतिख़ाब अब ज़रूरी होगया है। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि 40 रुक्नी रियासती असेंबली में कांग्रेस ने 34 नशिस्तों पर और मेजूरम डेमोक्रेटिक अलाउंस सिर्फ़ छः नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करसकी।

TOPPOPULARRECENT